niedziela, 27 września 2015

O mnie






 "Moda jest Kobietą" to blog prowadzony przez 43-letnią marzycielkę twardo stąpającą po ziemi, wieczną optymistkę  o miłości do mody, podróżach i pasji życia.
Nie zajmuję się modą profesjonalnie jest jednak moją wielką pasją, która zawsze zajmowała bardzo ważne miejsce w moim życiu.
Propozycje prezentowane przeze mnie na blogu są dla kobiet w każdym wieku.
Jednak w moim odczuciu moda to nie tylko ubrania, to dobra książka, film, spektakl teatralny, podróże które odbyłaś i te o których marzysz i właśnie to wszystko chciałabym pokazać.


Życzę miłego czytania i oglądania!  
Aneta





6 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie. Zobaczymy jak dalej będzie się rozwijać. Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie i bardzo szyownue

    OdpowiedzUsuń
  3. Anetko, trzymam kciuki! Będę tu zaglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki :-) b.mi się podoba, inspirujące stylizacje. Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)