piątek, 2 października 2015

BLACK AND WHITE


Ponadczasowe połączenie czerni i bieli powraca w tym sezonie w nowej odsłonie w postaci geometrycznych wzorów powodujących złudzenia optyczne. Szachownica, kropki, paski, mozaiki, a nawet zebra – projektanci zaproponowali naprawdę wiele wariacji na temat połączenia czerni i bieli! Bardzo mnie to cieszy, gdyż są to moje ulubione kolory. Ja wybrałam sukienkę w paski w połączeniu z czarnym żakietem. Zestaw ten jest bardzo wygodny a jednocześnie dziewczęco - kobiecy.







sukienka - Reserved / żakiet - Orsay / buty - Lasocki / biżuteria - Apart

zdjęcia: Madzia

4 komentarze:

  1. bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja.Czerń i biel jak zawsze w zestawieniu ze sobą wygląda klasycznie i oszałamiająco.
    Ps.Bardzo fajny blog,który pokazuje,że nie tylko nastolatkowie mogą ubierać się świetnie,ale również osoby w naszym wieku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to motywuje do dalszego działania :)

      Usuń
  3. Świetne połączenie, zwłaszcza podoba mi się żakiecik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)