sobota, 10 października 2015

BORDOWY AKCENT



Kolor bordo wraca niemal zawsze w sezonie jesień-zima.  To jeden z naturalnych kolorów jesieni, dlatego jego obecności możemy być co roku pewni. Jest to również kolor uniwersalny, który pasuje do wielu typów urody, dlatego zakup ubrań w tym kolorze jest inwestycją na lata!
Osobiście nie jestem jego fanką, jednak i w mojej szafie nie zabrakło tego koloru. 
Wybrałam spodnie, są mega :) 
Dzisiaj w zestawie z jasno beżową marynarką na wieczorne wyjście z dziewczynami. Nie mogło zabraknąć wyrazistej biżuterii, którą uwielbiam. Nawet najprostszej stylizacji dodaje charakteru.








spodnie - Femestage Ewa Minge / żakiet/koszulka - H&M / buty- CCC /
biżuteria - Zara

zdjęcia: Madzia
 


2 komentarze:

  1. Cała stylizacja fantastyczna.Kolor spodni niesamowity. Kiedyś uwielbiałam ten kolor czas do niego wrócić.Dzięki za przypomnienie.Czekam na następne propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny żakiecik - dopełnia całość.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)