niedziela, 18 października 2015

GÓRY - MOJA PASJA

Góry są dla mnie bardzo ważne w moim życiu.
 „Góry sprzyjają pokorze, czyli prawdzie o sobie samym. Uczą jej miedzy innymi przez to, że człowiek zmęczony wspinaniem nie ma ani sił, ani chęci, by udawać, by ukrywać swoją prawdziwą twarz”.
 (ks. Roman Rogowski)
Ciągle podejmuję nowe wyzwania. Obecnie rozpoczęłam projekt Korona Gór Polskich.
Do tej pory zdobyłam:
Rysy - 2499 m n.p.m.
Babią Górę - 1725 m n. p. m.
Śnieżkę - 1602 m n.p.m.
Dzisiaj do galerii dołączył Śnieżnik (1425 m n.p.m) - czwarty co do wielkości szczyt Korony Gór Polski.


Górskie schronisko „Na Śnieżniku” położone na wysokości 1218 m n.p.m.




Pogoda mglista, dżdżysta, wietrzna a uśmiech nie schodzi z twarzy :)


Tęcza, piękny widok :)

 
 Mgła przesłania cały widok na Śnieżniku



3 komentarze:

  1. to tak szybko licząc wspięłaś się już na ponad 7 250 m n.p.m...za moment przekroczysz oświotysięcznik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ośmiotysięcznik oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też pokochałam góry. Rok temu miałam okazję pochodzić, powspinać się w Tatrach.Nic szczególnego ale dla mnie wyczyn. Gdy jest się tam wysoko na szczycie albo blisko ma się wrażenie, że jest się bliżej nieba. Tak, góry uczą pokory i pokazują jak malutki jest człowiek. Ale co najważniejsze ukazują piękno i potęgę. Cudowne uczucie. Zazdroszczę Ci tych wypraw.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)