poniedziałek, 5 października 2015

NIEBIESKO MI



Jesień to czas, gdy cała przyroda żegna się z nami szykując się do zimowego snu. Jednak ta pora roku nie powinna kojarzyć nam się ze smutkiem, gdyż obfituje w rozmaite barwy. Drzewa w tym czasie stroją się w najpiękniejsze ubrania. Widzimy na nich różnobarwne liście, mieniące się złociście w promieniach jesiennego słońca. Tak więc to przyroda zainspirowała mnie do dzisiejszej stylizacji. Błękit nieba, zieleń trawy, biel obłoków...
To czas, aby na chwilę się zatrzymać :)







kardigan - Femestage Ewa Minge / spodnie/koszulka - Solar / buty - CCC /
torba - Parfois

zdjęcia: Madzia


2 komentarze:

  1. Jesień kojarzy mi się z innymi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi normalnie też, ale właśnie wtedy zainspirował mnie błękit nieba. Dzięki za opinię :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)