środa, 7 października 2015

OPERA



Opera nie jest już tak popularna jak dawniej, jednak nadal można znaleźć jej wielkich wielbicieli. Ze względu na ograniczoną liczbę spektakli operowych obcowanie z nią związane jest zazwyczaj ze słuchaniem płyt. Jednak, gdy jest okazja wybrać się do opery jest to wielkie wydarzenie, zarówno dla jej wielbicieli, jak i osób, które dopiero zamierzają poznać ten rodzaj sztuki. Ja należę raczej do tej drugiej grupy.
I tu zaczynamy się zastanawiać...w co się mam ubrać :)
Ja wybrałam zestaw ze spódnicą, którą nabyłam w ostatnim czasie. Bardzo ją lubię, w zależności od sytuacji może stanowić bazę do wielu stylizacji.
Tym razem zestawiłam ją z czarną prostą bluzką i eleganckimi szpilkami, całość dopełniła biżuteria i srebrna kopertówka, którą przywiozłam z Wenecji.






spódnica-Mohito / bluzka-Zara / buty-Graceland / torebka-pamiątka z Wenecji / 
biżuteria-nn

zdjęcia: Madzia


5 komentarzy:

  1. Moja ulubiona stylizacja. A spódnica marzenie :-) - AgaPe

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna spódnica. Cała stylizacja skromna i elegancka, tj. Modelka :-) Md

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica super fajna. Całość elegancka i odpowiednia do okazji.

    OdpowiedzUsuń
  4. spódnica i szpilki super. naszyjnik dopełnia całości. Lekko i elegancko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)