piątek, 20 listopada 2015

Poznań



Ostatni weekend spędziłam  z moją córką Madzią w Poznaniu. Bardzo lubimy nasze wspólne wyjazdy. Kochamy urok starych kamienic, klimat małych kawiarenek (jak przystało na wielbicielki kawy). Mam wrażenie, że trafiłyśmy na ostatni tak piękny weekend w tym roku. W powietrzu czuć było dosłownie wiosnę :)

Dzisiaj  zostawiam Was z moimi wspomnieniami :)

















Drugiego dnia znalazłyśmy trochę czasu na spacer po sklepach.
Kilka rzeczy mi się spodobało i trafiły na listę świątecznych marzeń :)







  
Patrząc na te wystawy można poczuć już czar zbliżających się Świąt :)

 


2 komentarze:

  1. Anetko jesteście z córką bardzo podobne :) To piękne, że lubicie razem podróżować. Kiedy moje dzieci podrosną też bym chciała z nimi wspólnie spędzać czas.
    Pozdrawiam. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne masz kozaki obie pary

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)