środa, 4 listopada 2015

SZPIGLASOWY WIERCH


Niestety nie mam aktualnych zdjęć. Choroba skutecznie uniemożliwiła mi ich zrobienie.
Chciałabym jednak pokazać Wam zdjęcia z mojego czerwcowego wyjazdu w Tatry i wejścia na Szpiglasowy Wierch - 2172 m n.p.m. Wejście było od strony Doliny Pięciu Stawów.
Mam nadzieję, że Wam się spodobają i z przyjemnością je obejrzycie. Wyjazd był bardzo udany, pogoda dopisała a widoki zapierały dech w piersiach.
Na moim blogu dość często będą pojawiały się wpisy z wypraw górskich. To bardzo ważna cześć mojego życia.

"W górach jest wszystko co kocham, góry to przystań, niekończąca się nadzieja, że można żyć życiem i wierzyć nie dotykając".

(Ks. Józef Tichner)

 

















1 komentarz:

  1. Miejsca super. Też byłem i to widziałem. Miło jest spojrzeć na to jeszcze w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)