środa, 11 listopada 2015

W kratkę



Jesień w tym roku rozpieszcza. Pokazuje się nam w całej okazałości, zachwyca kolorami. Nie przeszkadza mi padający deszcz, powiedziałabym nawet, że spadające krople deszczu działają na mnie bardzo relaksująco i wyciszająco. Właśnie w takim refleksyjnym nastroju byłam o ostatnim czasie. Wróciłam do czytania wierszy. Jednym z nich chciałabym się z Wami podzielić. Pięknie opisuje bieżący czas.

Pokochaj jesień

Spróbuj pokochać jesień
z niesamowitymi urokami
Spójrz ile piękna niesie
obdarzając cię nowymi dniami.

Kolorowo jak wiosną
barwne liście ostatki zieleni
Dadzą chwilę radosną
twą szarość życia mogą odmienić.

Wieczór szybciej nastaje
słońce też znika wcześniej niż latem
Lecz nowe czy nie daje
chwile spokoju skorzystaj zatem.
Tadeusz Karasiewicz





A dzisiaj ubrana jestem w elegancki brązowy kostium w kratkę rozświetlony błękitnym golfem i turkusową torebką.





żakiet, spodnie, golf - Orsay/ torebka - Mohito/ buty - CCC

zdjęcia: Madzia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)