środa, 9 grudnia 2015

Beżowy płaszczyk

Dni płyną jeden za drugim a ja ciągle na wysokich obrotach. Cały czas gdzieś biegam, nie mogę usiedzieć na miejscu :) Obiecałam sobie, że w Święta zwolnię, wyciszę się. Tylko czy potrafię...

A dzisiaj kilka fotek z moim ukochanym obecnie płaszczykiem. Marzyłam o nim od kiedy go zobaczyłam i teraz jest mój :)
Ograniczyłam się do dwóch kolorów. Beż i czerń. Klasyka. Mniej znaczy więcej.
Najbardziej wyrazistym akcentem jest złoty naszyjnik i duża torba, która pomieściła kilka zakupionych prezentów świątecznych :)

 
 
 
 
 

płaszczyk, spodnie, golf - Zara/ buty - Ecco/ torba - Reserved/ naszyjnik - C&A
zdjęcia: Madzia

4 komentarze:

  1. Jeśli mam być szczery to... Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz w takich eleganckich, klasycznych stylizacjach :) Płaszczyk boski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie beżu z czernią. Klasyka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)