środa, 23 grudnia 2015

Przedświąteczny spacer



Ostatni dzień przed Świętami i zamiast gotować...idę na spacer :)
Razem z córką wybrałyśmy się do lasu. Było wspaniale, pogoda piękna, słońce... Wzięłyśmy aparat i tak właśnie powstała dzisiejsza sesja.
Temperatura nie wskazuje, że to już zima, ale mnie to cieszy, lubię jak jest ciepło. Nie pamiętam kiedy w grudniu chodziłam bez kurtki. Wystarczył bardzo ciepły sweter i relikt mojej młodości - GLANY. Dobrze jest nie dać się zwariować w tej przedświątecznej gorączce i znaleźć czas na wyciszenie się, pobycie ze sobą. A po powrocie do domu wzięłam się za pieczenie piernika :)











sweter - Promod/ bluzka - Orsay/ spodnie - Solar/ glany - Dr Martens

Kochani z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia życzę zdrowych, pogodnych świąt, wiele ciepła każdego dnia, rodzinnej atmosfery na co dzień i ciągłej obecności bliskich :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)