wtorek, 1 grudnia 2015

Spódnica ołówkowa w panterkę




Zwierzęce wzory są trudne do noszenia, jednak ożywiają codzienną garderobę, czyniąc ją bardziej wyrafinowaną. Warto więc czasem zaszaleć ze strojem.
Ja wybrałam spódnicę ołówkową, którą zestawiłam z prostą czarną koszulą. Czerń zestawu przełamałam małą czerwoną torebką.




Należy jednak pamiętać o kilku prostych zasadach, aby nasz strój nie wyglądał tandetnie:
1. Fason ubrania nie powinien być wyzywający.
2. Materiał, z którego uszyta jest rzecz w zwierzęcy deseń powinien być w dobrym gatunku.
3. Wzór na materiale powinien być jak najbardziej zbliżony do rzeczywistego. Kolory inne, niż występujące w naturze nie wchodzą w grę.
4. Umiar. Do stylizacji dobieramy tylko jedną rzecz w zwierzęcy wzór.
5. Nigdy nie łączymy w jednej stylizacji różnych typów zwierzęcych wzorów.
6. Zwierzęce wzory prezentują się najlepiej w połączeniu z naturalnymi kolorami: białym, czarnym, granatem, brązem i beżem. 





koszula - Zara/ spódnica - Mohito/ torebka - Barberini


Dla osób mniej odważnych panterkę polecam w dodatkach - to najbezpieczniejsza opcja. Jeżeli wybierzemy proste, klasyczne ubrania i dodamy do nich szpilki lub torbę w panterkę, stylizacja nabierze charakteru i pazura.


 

1 komentarz:

  1. Ja chyba należę do tych mniej odważnych osób i mam w swojej kolekcji okulary i torebkę, ale spódnica w połączeniu z czarną koszulą wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)