niedziela, 13 grudnia 2015

Świąteczna stylizacja 1



Święta tuż, tuż, zapewne wiele z Was pochłonięta jest przedświątecznym szałem zakupowym, ale są i takie domy, gdzie już prawie wszystko jest przygotowane i można poczuć klimat bożonarodzeniowy. Kocham ten czas przedświąteczny dlatego w moim domu choinka jest już ubrana, dom udekorowany, pierniczki upieczone...

Teraz można zastanowić się w co się ubierzemy. Kolorem, który jednoznacznie kojarzy mi się ze Świętami to - CZERWONY.  Elementem stylizacji w tym kolorze może być sukienka, spódniczka, sweterek lub jakiś dodatek, który podkreśli klimat Świąt.




Ja wybrałam czerwoną spódnicę zestawioną z elegancką bluzką w kolorze białym. Bluzka wykończona jest przy dekoldzie błyszczącą aplikacją, która imituje biżuterię.
Czarny żakiet dopełnia całość. 




spódnica - Reserved/ bluzka - Mohito/ żakiet - Orsay/ buty - Ecco
zdjęcia: Madzia

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)