piątek, 22 stycznia 2016

Musztardowa spódnica






Rzeczy w musztardowym odcieniu nosimy nieprzerwanie od kilku sezonów. Kolor ten jest połączeniem barwy żółtej, pomarańczowej i brązowej, dobrze komponuje się z kontrastowymi kolorami - granatem, czernią czy ciemnozielonym. Musztardowe ubrania są bardzo charakterystyczne i dominują w stylizacji, bez względu na to z jakim odcieniem je połączymy. Dlatego warto postawić na jeden element w tym kolorze.
Ja wybrałam musztardową spódnicę, która w połączeniu z czarnym futerkiem stanowi ciekawy zestaw wyjściowy.





spódnica/ bluzka - Mohito/ futerko - Pull&Bear/ buty - Ecco
zdjęcia: Madzia

10 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz Anetko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIETNY LOOK. IDEALNIE DOPIĘTE WSZYSTKO NA OSTATNI GUZIK.

    WIELKI PLUS ZA DODATKI

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie i bardzo elegancko.ja bym tylko dodała do tego albo szał albo apaszke zawiązania w stylu grace Kelly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za sugestię...Grace Kelly miała świetny styl, który do dzisiaj jest aktualny :)

      Usuń
  4. Super futerko, wyglądasz elegancko i z klasą :)
    Pozdrawiam! Tomek

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się zakochałam w musztardowych spodniach i właśnie się zastanawiam czy ich nie kupię, bo jednak mam lekkie obawy czy do mnie pasują. Świetna stylizacja!! Przełamanie kolorystyczne spódnicą rządzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli podobają Ci się musztardowe spodnie to zaryzykuj i kup je :) Też miałam obawy, ale zakup okazał się strzałem w dziesiątkę. Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)