sobota, 2 stycznia 2016

Początek

Dzisiejszy dzień przywitał mnie piękną pogodą...dobry początek...
Z Nowym Rokiem otwiera się nowa księga życia, która ma 365 stron niczym niezapisanych.
To od nas zależy co tam się znajdzie...
Powiem szczerze, nie spisuję noworocznych postanowień.
Mam jednak listę marzeń, bo uważam, że marzenia pchają nas do przodu.
Życzę nam, abyśmy w Nowym Roku cieszyli się każdym dniem, czerpali radość z małych rzeczy, żebyśmy ten czas wykorzystali jak najlepiej.





 
sweter - H&M/ spodnie - Solar/ kozaki - Wojas/ okulary - Zara
zdjęcia: Madzia

4 komentarze:

  1. Anetko uwielbiam Twoje zdjęcia, widać na nich tyle optymizmu, jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny sweter, w moim typie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anetko Twój optymizm udziela się każdemu kto przebywa w Twoim towarzystwie, wiem sprawdziłam :)Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, a szczególnie buty! :) Dominika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)