sobota, 27 lutego 2016

Błękitna biżuteria



Dzisiaj coś dla miłośniczek biżuterii...czyli dla mnie :)

Przeglądając ostatnio trendy na sezon  wiosenny trafiłam na błękitną biżuterię z kolekcji Alice Jo. Inspirowana jest morzem i odbijającym się w nim błękitnym niebem.
Biżuteria utrzymana jest w różnych odcieniach niebieskości, z przewagą błękitu i turkusu.






W kolekcji znajdziemy kolczyki, kolie, naszyjniki, bransoletki i pierścionki, które będą doskonale wyglądały jako uzupełnienie dziennych i wieczorowych stylizacji.
Możemy ją również komponować w stylizacjach casualowych - nawet z modną bluzą czy piękną tuniką. Świetnie będą również wyglądały z jeansami, t-shirtami lub kobiecymi sukienkami.




















Ja uwielbiam taką biżuterię. A Wy jaką lubicie?
Ciekawa jestem Waszych opinii :)

4 komentarze:

  1. Biżuteria jest piękna, uwielbiam taką.
    Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się błękitna biżuteria, bardzo ciekawe propozycje :)
    http://izblogmod.cba.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje kolory, biżuteria piękna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten odcień :) Ja osobiście go uwielbiam i mam nawet podobne kolczyki jak na pierwszym zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)