niedziela, 20 marca 2016

Elegancko i na luzie



Dzisiejszy post jest ze specjalną dedykacją dla Marzenki :)
Kim jest Marzena? To przesympatyczna dziewczyna, która napisała do mnie bardzo ciekawego maila. Opisała mi swoją miłość do mody, co lubi, czego szuka...
Poprosiła mnie o stylizację w roli głównej z sukienką, ale w wersji na weekendowy spacer. Oglądając czasopisma, śledząc portale modowe prawie zawsze sukienka i szpilki są nierozłączne. A Ona nie lubi butów na wysokim obcasie.  

Czekałam na słoneczną pogodę, by w plenerze  móc zrobić zdjęcia.

Chciałam, aby w stylizacji królowała kobiecość, styl i niewymuszona, naturalna elegancja.
Wybrałam sukienkę  w geometryczne wzory. Jej kolory i krój wydały mi się bardzo kobiece. Zważywszy, że jeszcze mamy niskie temperatury, kryjące czarne rajstopy i żakiet okazały się konieczne. Balerinki nadały całości bardziej dziewczęcy charakter.
To taka moja wersja na nadchodzące wiosenne spacery.











sukienka, żakiet - Orsay

15 komentarzy:

  1. sukienka ma świetny geometryczny wzór :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. No i ładnie wyszło i szpilki niekonieczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam właśnie pokazać, że z balerinkami można stworzyć również fajną stylizację. Zresztą Francuzki uznawane za eleganckie często noszą właśnie balerinki :)

      Usuń
  3. Nie ma jak balerinki wygodnie a jednocześnie elegancko przy takiej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam balerinki! Wiosną się z nimi nie rozstaję :) Pozdrawiam

    http://www.fit-ashion.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam balerinki. Mam ich sporo w różnych kolorach. Wiosna często będą gościły w moich stylizacjach :)

      Usuń
  5. Nice blog!
    Let's flw each other!
    Flw me and tell about this so I could flw back!
    xx
    mooreann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Uwielbiam ciuchy z Orsaya! Trzeba tylko pamiętać, że nie każdy będzie wyglądał w balerinach tak dobrze, bo choć wygodne niestety bezlitośnie skracają nogi i podkreślają łydki, zwłaszcza te mniej idealne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, że nie każda z nas dobrze będzie wyglądała w balerinkach. Dobrze jednak mieć chociaż jedną ulubioną parę, w której będziemy czuły się komfortowo :)

      Usuń
  7. Super stylizacja, śliczna sukienka, wszystko zgrabnie dopasowane do Twojej urody i figury.

    OdpowiedzUsuń
  8. Paski są obecnie szalenie modne i Twoja sukienka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)