wtorek, 1 marca 2016

Szaro - niebiesko




Zimno panujące za oknem sprawia, że chętnie sięgam po ciepłe i miłe w dotyku golfy. Dla mnie jest uniwersalną częścią garderoby. Świetnie sprawdza się zarówno w stylizacjach do pracy, jak i na eleganckie wieczory czy też zwykłe wyjścia z przyjaciółmi. Fajnie mieć w zanadrzu swojej szafy podstawowe modele, które można wykorzystać na wiele różnych okazji. Mam ich w swojej szafie kilka, ale najbardziej lubię klasyczny przylegający do sylwetki.
Dzisiaj jasno niebieski golf zestawiłam z szarą spódnicą i żakietem. Taka codzienna wersja do pracy. 








 żakiet, golf - Orsay/ spódnica - Reserved/ buty - Ecco / torba - Mohito

13 komentarzy:

  1. Świetny szary zestaw w połączeniu z błękitami. To jest to! Pasuje do Ciebie idealnie.

    blog minimalissmo

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo gustownie się prezentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancko i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szarość lubi kolor, z błękitem to bardzo subtelne i ciekawe połączenie i oczywiście twarzowe :) Pięknie wyglądasz w tych kolorach. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja. Lubię takie spódniczki, pastelowy golfik pięknie ożywia szarość. Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. błękit i szarość- to jest to! obserwuję!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedno z moich najulubieńszych łączeń kolorów -szary i błękit. Ideał dla jasnowłosych, zwłaszcza tych o chłodnych odcieniach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)