środa, 9 marca 2016

Tak po pracy




Klasyka i prostota stroju to jest to co lubię najbardziej.
Czuję się wtedy sobą.
Staram się, aby stój podkreślał moją osobowość. Jaką...silną i niezależną z nutą delikatnej kobiecości.
Właśnie w tym tonie jest moja dzisiejsza stylizacja.





W natłoku codziennych obowiązków, nie mam czasu ani weny zastanawiać się co na siebie włożyć. Często zakładam co mam pod ręką. W moim przypadku to nie jest takie trudne, bo lubię mieć wszystko wyprasowane i powieszone na wieszakach. 
Lubię mieć porządek w szafie :)
Tak byłam ubrana dzisiaj w pracy a zdjęcia zostały zrobione w drodze do domu. Wystarczyłoby jednak zmienić buty na szpilki, dodać fajną torebkę i zrobić mocniejszy makijaż, wówczas stylizacja stałaby się bardziej wyjściowa. I właśnie o to chodzi, aby bawiąc się dodatkami zmieniać wizerunek.









spódnica - Reserved/ żakiet - Orsay/ bluzka - H&M/ buty - Wojas
biżuteria - Apart

14 komentarzy:

  1. piękny kolor spódnicy :) w sam raz na wiosnę :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna spódnica a Ty Anetko jak zwykle elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak samo jak Ty uwielbiam ten styl. Cały szyk w prostocie. A niebieska spódnica piękna, niebieski zawsze zwraca moją uwagę, bo uwielbiam ten kolor od zawsze.
    Zestaw nas wiele okazji i na codzień. Bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw i bardzo do ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog. Zapraszam do mnie
    http://modanaczasiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie wirujące spódnice, świetnie komponują się z kozakami. Fajnie się prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ten fason lubię najbardziej :)

      Usuń
  7. Piekne buty i cały strój.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)