poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Czerń i biel...duet idealny



Czerń i biel...duet idealny.

"Kobiety myślą o wszystkich kolorach, tylko nie o braku koloru. A czerń i biel zawierają w sobie wszystko. To absolutna piękność. Perfekcyjne uzupełnienie. Każcie tańczyć na balu kobietom w bieli lub czerni: tylko je będzie widać" - mawiała Coco Chanel.

Podpisuję się pod tym słowami całą sobą. 



Czerń i biel to odwieczni przyjaciele, którzy nigdy nie zawodzą i świetnie się dopełniają. Dwa kolory uznane są za klasyki wśród gamy kolorystycznej funkcjonują jako 'must have' w formalnym dress codzie. Trudno zaprzeczyć, że razem jak i osobno wyglądają bardzo elegancko i ponadczasowo. Połączenie czerni i bieli wcale nie zobowiązuje nas do formalnego looku, który jest nudny i przewidywalny.

Dzisiejsza stylizacja świetnie sprawdziłaby się i na większe wyjścia i na co dzień.
Biała marynarka, czarna koszulka...to moja baza. Charakteru całości dodają spodnie w ciekawy wzór i błyszczące srebrne szpilki, które są świetnym zamiennikiem dla czarnych czółenek.






żakiet/ koszulka - Zara
spodnie - Mohito
buty - New Look

26 komentarzy:

  1. No faktycznie - bardzo podobnie, i też świetnie. Ostatnio oglądałam białe żakiety w Zarze, śliczne mieli, ale ceny dość wysokie były.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba śledzić promocje i wtedy kupić w dobrej cenie, ja tak robię :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. uwielbiam takie zgrane duety. spodnie mają ciekawy deseń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio te spodnie są moimi ulubionymi :)

      Usuń
  3. Taki zestaw kolorystyczny jest ponadczasowy, świetnie w nim wyglądasz. Bardzo podobają mi się Twoje spodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzut oka na pierwsze zdjęcie i od razu mi się spodobało, świetne spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się w 100% że czerń i biel to duet idealny! Ty również wyglądasz perfekcyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię czarno-białe zestawy, to klasyka i elegancja. Podobają mi się Twoje spodnie, mają ciekawy wzór oraz naszyjnik. Też jestem wielką fanką białych żakietów pzdr

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny LOOK,
    http://kamilaocieczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! Masz wszystko co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne spodnie! Bardzo podoba mi się połączenie spodni niby eleganckich, ale z fajnym printem i marynarki. Twoja stylizacja jest świetna! ;) Do tego klasyczne kolory - cud, miód! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne buty rewelacyjnie pasują do całości. Anetko wyglądasz cudownie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi sie podoba Twoja stylizacja. Spodnie świetnie pasują do całości. Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam tego cytatu a jest mi tak bliski.
    Biały żakiet to jest to ! Spodnie też super.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny, prosty a zarazem rewelacyjny zestawik :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)