czwartek, 14 kwietnia 2016

Mniej oficjalnie





Spotkania biznesowe często wymagają od nas sztywnego dress codu.
Nie zawsze jednak musimy wyglądać bardzo oficjalnie.
Dzisiaj moja propozycja mniej wymagająca.
Granatowe spodnie rurki, biała koszula...już jest dobrze.
Czerwona marynarka podkreśla nasz indywidualizm, dodaje charakteru.
"Wisienką na torcie" jest szalik w paski.
Nie mogło zabraknąć ... dużej torby.
Uwielbiam takie, które pomieszczą dosłownie wszystko :)
Laptopa, kalendarz, przygotowane materiały i wszystko inne czego potrzebujemy.









marynarka - Zara
spodnie - Solar
koszula - Van Graaf
buty - H&M
szalik - Peek & Cloppenburg
torba - Orsay

zdjęcia - Madzia

27 komentarzy:

  1. jak dla mnie idealna stylizacja do pracy - elegancko, wygodnie i modnie!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie cudowna stylizacja tak zwana sportowa elegancja a szal jest boski chce mieć taki ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szal kupowałam zimą, ale może jeszcze jakiś egzemplarz się zachował w sklepach :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne zestawienie kolorystyczne, szal, marynarka i torebka są śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, nieprzekombinowana, prosta, a ROBI WRAŻENIE!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyglądasz, super kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. To komplement dla mojej córki, dzięki :)

      Usuń
  7. Bardzo ładna stylizacja, zgadzam się że udekorowaniem jej jest ten oszałamiający płaszczy, idealnie pasuje do całości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo kobiecie zestawienie !
    podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz , świetna stylizacja ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś też byłam ogromną fanką dużych toreb, teraz zdecydowanie wolę małe odpowiedniki! Przynajmniej łatwiej w nich różne rzeczy znaleźć... bo taka duża to była jak czarna dziura... bez dna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, im większa torba tym więcej zaczynamy nosić. Co poradzę, że takie lubię :)

      Usuń
  12. Szal i torba zdecydowanie nadają smaku. Ładne kolory, prosto, elegancko, ale nie sztywno. Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniej oficjalnie ale wciąż elegancko :) Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba zestawienie kolorów, granat i czerwień pasują do Ciebie. Świetne dodatki do niezawodnej i klasycznej białej koszuli!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny szaliczek jak i cały zestaw oraz jego połączenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)