środa, 6 kwietnia 2016

Płaszcz w wiosennej odsłonie




Ostatnimi czasy pogoda nas rozpieszcza. Przyroda budzi się do życia i nie tylko przyroda :)
Popołudnia są wręcz upalne jednak poranki nie pozwalają nam jeszcze na zbyt lekkie odzienie.  W tym przejściowym okresie lubię nosić lekkie płaszczyki. Rano dają ciepło a później, gdy robi się ciepło nie trzeba dużo dźwigać.
Wiosną i u mnie będzie nieco więcej kolorów. Zacznę od barwnego płaszczyka, który zakupiłam w Simple. Wszystkie kolory widoczne na fakturze materiału bardzo lubię.
Jeden tak mocny akcent wystarczy. Pozostała garderoba jest stonowana. Niezastąpiona biała koszula i granatowe spodnie to jest to.
Hmm... jednak miałam jeszcze ochotę na czerwone szpilki :)

Pozdrawiam cieplutko :) 









płaszcz - Simple
spodnie - Solar
koszula - Van Graaf
buty - Graceland

zdjęcia - Madzia

25 komentarzy:

  1. Płaszcz cudny! Trochę przypomina mi jakiś awangardowy obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona tym płaszczem, ostatnio przechadzając się po Manufakturze przykuł mój wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też od razu zwróciłam na niego uwagę :)

      Usuń
  3. narzutka i buty idealnie do siebiee pasują :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Co ja widzę, mój rodzinny Zgierz w tle :D
    płaszcz, który pokazujesz jest tak piękny, że nawet to mało raczej chlubne i estetyczne centrum miasta w tle (nie myślę o Starówce, raczej o budynku restauracji - bo ostatnio tam chyba restauracja była - i przylegającym do niej McDonaldzie) wygląda ładnie :)

    to śliczny ciuch, bardzo kobieco w nim wyglądasz!
    No i szpilki dobrane idealnie :)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, nawet nie wiem czy w tym budynku znajduje się jeszcze restauracja, ale zgadzam się, że mało urokliwe to miejsce :) Natomiast przy placu znajduje się
      Starówka Cafe w której parzą niezłą kawę. Zapraszam :)

      Usuń
    2. znam, znam - wiele kaw, drinków i deserów lodowych tam wypiłam ;)

      Usuń
    3. znaczy się - desery jadłam, rzecz jasna :D

      Usuń
  5. Płaszcz jest genialny! Nosiłabym taki. Obserwuję i pozdrawiam!^^

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Elegancki fason, a print przypomina mi malarstwo Jacksona Pollocka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, świeży wiosenny zestaw. Nadruk na płaszczyku jest genialny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszcz w moim ulubionym stylu, wspaniale się w nim prezentujesz!!! kojarzy mi się fragment piosenki "więc chodź pomaluj mój świat...." Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Masz wszystko co mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaj ja Kocham takie kolorowe i oryginalne rzeczy. Płaszczyk jest boski i skradł tu cała stylizację. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię i poszukuję ciekawych rzeczy :)

      Usuń
  11. ALe pięknie wyglądasz, płaszcz rządzi - genialny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, wow i jeszcze raz wow, płaszczyk jest cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. super płaszcz - w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)