czwartek, 5 maja 2016

Kombinezon w kropki






Po ostatnich pastelach wracam do mojej ukochanej czerni i bieli.
W roli głównej wystąpił dzisiaj kombinezon, który zakupiłam zimą w Zarze.
Jest cudowny.
Luźny, lejący fason sprawia, że czuję się w nim wygodnie.
Delikatny materiał swobodnie powiewa na wietrze - cudownie :)
Marynarka z podwijanymi rękawami dodaje całości nutkę nonszalancji.
Mała kopertówka i całość jest gotowa.






marynarka, kombinezon - Zara
torebka - New Look
biżuteria - Apart
 


 



32 komentarze:

  1. prześliczny kombinezon, super w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kropki :-) super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku myślałam, że to sukienka :) Bardzo do Pani pasuje taki kropkowy wzór :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szerokie nogawki mogą faktycznie wyglądać jak sukienka :)

      Usuń
  4. Kombinezon jest świetny! Jestem nim zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od chwili, gdy go zobaczyłam chciałam go mieć. Czekałam tylko na promocje, bo pierwotnie był trochę za drogi.

      Usuń
  5. jestem wielką fanką kombinezonów, a ten jest cudnowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się wyszykowałaś, sama elegancja, ale taka nieco na luzie, właśnie w sam raz. Bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny ten kombinezon. Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kombinezon, myślałam o podobnym. Mam w czerwcu wesele i chętnie bym go założyła zamiast sukienki. Syper.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kombinezon jest świetną alternatywą dla sukienek :)

      Usuń
  9. Uwielbiam kropki w takiej kolorystyce! Pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie prezentujesz się w kombinezonie. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/czerwone-szpilki.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kombinezon! Całość prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest pierwszy kombinezon jaki widzę, który bym na siebie z miłą chęcią założyła. Wyglądasz w nim GENIALNIE.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, zjawiskowo wyglądasz! Kombinezon elegancki, ale można go i na luzaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kombinezon świetny również uwielbiam kropki

    OdpowiedzUsuń
  15. Czerń i biel- zawsze klasycznie i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)