niedziela, 1 maja 2016

Różowy blezer




Dzisiaj jestem w pastelach.
Blezer w kolorze pudrowego różu tak mi się spodobał, że go kupiłam.
Jeszcze do niedawna nie pomyślałabym, że różowy zagości w mojej szafie.
No cóż jak widać mój kolorystyczny gust ewoluuje.
I dobrze...przynajmniej nie jest nudno.
Chciałam żeby było słodko i cukierkowo, co w moim wypadku jest nowością.
Połączyłam więc róż z wanilią.
Spodnie posiadają dosyć szerokie nogawki w kant  przez co są wygodne a jednocześnie eleganckie. Zestawiłam  je z bluzką w tym samym odcieniu.
Ciekawym akcentem, który przełamuje "słodycz" są buty w kwiatowy wzór.







blezer, torebka, buty - Mohito
bluzka - Zara
spodnie - Orsay

zdjęcia: Madzia

33 komentarze:

  1. Wyglądasz zjawiskowo w tym zestawie! Świetnym dodatkiem są szpileczki w kwiatowy wzór, które czynią tą stylizację niebanalną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne kolory, czuc wiosne u ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia były robione w piękny wiosenny i słoneczny dzień :)

      Usuń
  3. delikatna i stylowa stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pastele, pasują do Ciebie :) Szpileczki - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. torebeczka jest przepiękna :)
    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodko, pastelowo i bardzo wiosennie. Szkoda, że na dworze zimno. Śliczna kreacja.

    Pozdrawiam,
    Stara Kobieta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy robiłam zdjęcia na dworze było ciepło i słonecznie a następnego dnia znowu się ochłodziło :)

      Usuń
  7. Uwielbiam wszystkie odcienie różu, więc bardzo podoba mi się Twój zestaw. Szpilki są piękne. Pozdrawiam Cię Aneto bardzo serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie róż to nowość, ale przekonałam się do takich pasteli, częściej u mnie zagoszczą.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Pięknie, bardzo Ci ładnie w tym pudrowym różu. Świetny zakup!

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie Ci w takich jasnych kolorkach, sympatyczne foty ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie jasne stylizacje nieczęsto u mnie goszczą, ale coraz bardziej się do nich przekonuję.
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  10. Ja fanką pasteli zdecydowanie nie jestem, ale co jak co - na blondynkach lubię je oglądać :)

    To bardzo ładny zestaw, idealny na wiosnę, no i taka kolorystyka zdecydowanie do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Od jakiegoś czasu pracuję nad tym, aby w mojej szafie poza czernią, bielą i szarością zagościły inne kolorki. Pastele chyba mnie przekonały.

      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  11. Bardzo ładny zestaw. Brawo za szpilki ! Dzięki nim stylizacja ma charakter.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz, uwielbiam stylizacje w jasnych kolorkach :) buty mnie zachwyciły <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie i baaardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pastelowy zestaw. Ciekawe buciki.Takie wiosenne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na tą piękną, słoneczną wiosnę przywołując ją w stylizacjach :)

      Usuń
  15. Piękny blezer! Stylizacja idealna na wiosnę ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiamy pastelowe stylizacje, Twoja prezentuje się bardzo efektownie i elegancko;) śliczne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kolory uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)