środa, 29 czerwca 2016

Długa sukienka






Bardzo podoba mi się ten upał. Mówię poważnie.
Mimo, że nie jestem na urlopie, czuję się jak na wakacjach.
Słońce sprawia, że chętniej sięgam po kolory.
Lekkie, przewiewne materiały delikatnie mnie otulają.
To czas kiedy uwielbiam nosić długie sukienki.
Nie trzeba się zastanawiać co do nich dobrać. Sama w sobie jest wystarczająca.
Nie mogło oczywiście zabraknąć biżuterii. Długie czerwone kolczyki kupiłam już parę lat temu, ale teraz dopiero ujrzały światło dzienne.
Sandałki z rzemyków, czerwona mała torebka i gotowe.

Pozdrawiam cieplutko :)





sukienka - Sugarfree
sandałki - Promod
kolczyki - butik




24 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz.
    Też lubię takie długie sukienki, zawsze bardzo lubiłam. Fajnie,ze znowu wróciły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, że długie sukienki wracają do łask. Dzięki :)

      Usuń
  2. Ta sukienka nie może nie zachwycać!
    Jest piękna!
    Wyglądasz w niej jak prawdziwa Pani Lato!
    Albo Rusałka :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz w tej sukience,ma piękny wzór i wykończenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczna jest ta sukienka - z chęcią bym ją przygarnęła :-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jest również bardzo wygodna :)

      Usuń
  6. So fab!

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała! Dekolt i rozporki sprawiają, że jest bardzo kobieca. Pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna sukienka. Bardzo mi się podoba. Idealna na lato.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpisujesz się idealnie w letnie trendy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukienka, cieszę się, że są teraz w modzie, bo jest w czym wybierać i chyba się w końcu na jakąś skuszę. Delikatne dodatki to strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, że jest w czym wybierać. Może jakaś wpadnie Ci w oko :)

      Usuń
  11. Za takimi ekstremalnymi upałami nie przepadam, ale za to długim sukienkom mówię zdecydowane tak! Uwielbiam. Twoja sukienka jeste prześliczna. Lekka, zwiewna i bardzo kobieca.

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna sukienka, wyglądasz zjawiskowo:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka zachwycająca, a Ty wyglądasz prześlicznie i bardzo dziewczęco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  14. Świetna sukienka i bardzo kobiece te rozcięcia.
    Ładny wzór i kolory, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ją jeszcze za to, że się nie gniecie :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)