piątek, 3 czerwca 2016

Elegancko w sukience



Audrey Hepburn powiedziała kiedyś, że “Elegancja to jedyne piękno, które nigdy nie gaśnie”. Myślę, że nie gaśnie, wtedy gdy naturalnie pochodzi z naszego wnętrza, dobrego serca i umysłu.
Bo jak mówiła Audrey:
“Aby mieć piękne oczy szukaj dobra w innych,
aby mieć piękne usta wypowiadaj tylko życzliwe słowa
i aby zachować postawę, pamiętaj, że nigdy nie idziesz sama.”






W żadnym innym elemencie garderoby nie czuję się tak kobieco, jak w sukience. Swoją dzisiejszą granatową w białe kropki znalazłam w TK-Maxx.
Przyznam szczerze, że wchodząc do sklepu pierwsze co zauważyłam to bałagan i chaos, nie lubię tak kupować. Przeszłam jeden rząd i ona jedyna mi się spodobała, naszukałam się tylko mojego rozmiaru.
Sukienka jest uszyta z delikatnego materiału, który ma ogromną zaletę - nie gniecie się. Polubiłyśmy się.
Dobrałam do niej srebrne szpilki i kopertówkę, ponieważ chciałam, aby całość była delikatna i stonowana a jednocześnie elegancka.
Spokojnie można w niej iść na imprezę, komunię czy wesele. Wystarczy pobawić się dodatkami, aby dostosować ją do okazji.








sukienka - TK-Maxx
buty - New Look
biżuteria - Apart


17 komentarzy:

  1. Elegancję albo się ma, albo się jej nie ma i żadne ubrania nie pomogą. Ty zdecydowanie masz w sobie to coś, co każde ubranie przekształca w kreację wow! Super. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sukienka, groszki uwielbiam, są kobiece a jednocześnie bardzo graficzne i proste. Chyba sama muszę uzupełnić szafę o podobny wzór, bo bardzo mi się podoba Twoja propozycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdziesz coś dla siebie. W sklepach jest bardzo duży wybór sukienek w groszki.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. ❤️ bardzo udany kobiecy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam identycznie, jeśli chodzi o TK MAXXa - jakoś tak garażowo mi wygląda, lumpeksowo.
    Robiłam parę podejść do tego, by czegoś w nim poszukać (konkretnie - sukienki na wesele przyjaciółki), ale póki co niczego tam nie znalazłam.

    Ceny z kosmosu, wzornictwo średnie.
    Jak już coś mi się podobało, to okazywało się, że kilka stów kosztuje ;P

    Twoja sukienka jest bardzo ładna, kropki to świetna, subtelna alternatywa dla popularnych w tym sezonie usztywnień, kloszowań i zwiewnych sukienek w klimacie boho (które są piękne, ale na "okazję" kompletnie się nie nadają!)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama lubię sukienki w stylu boho i jakiś post z taką powstanie, ale lubię również eleganckie i klasyczne :)

      Usuń
  5. Jak elegancko :) świetnie zgrane dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka o pięknym klasycznym kroju - cudeńko!!! Ładny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też tak mam, jak sukienkę założę, od razu tak kobiecość idzie w górę.
    Kropki, grochy zawsze też zwracają moją uwagę. A u Ciebie kolory jeszcze super. Elegancko jest, a to zawsze mi się podoba. Pochwalam też dodatki, idealnie pasują! Całość piękna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)