piątek, 15 lipca 2016

Koszula w pomarańczowe paski




Dzisiejsze zdjęcia robione były po pracy w piękne słoneczne popołudnie.
Ubrana jestem w koszulę o oversizowym fasonie. Uszyta jest z delikatnego materiału, który świetnie sprawdza się w ciepłe dni. Nie przylega do ciała lecz lekko powiewa przy delikatnym wietrze. Dobrałam do niej pomarańczowe spodnie z nogawką 7/8. Spodnie kupiłam trzy lata temu w Kappahl i przez ostatnie dwa lata cierpliwie czekały na swój czas, który właśnie nadszedł. Świetnie komponują się z koszulą tworząc zgrany duet.






spodnie - Kappahl
koszula - Calzedonia
buty - Kari
torba - kolekcja własna



22 komentarze:

  1. super zestaw ! uwielbiam paski :-) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię paski co widać na załączonym obrazku. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Pięknie Ci w tym zestawie<3 Kolor pomarańczowy stał się ostatnio moim ulubionym. Świetna, energetyczna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ładnie i kolorowo. Fajny zestaw na lato. Wyglądasz pięknie i baaardzo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mam taki kolorowy czas. To lato nastraja mnie swoimi barwami :)

      Usuń
  4. nie przepadam za pomarańczem, ale w takiej wersji jestem za! bardzo mi się podoba ta koszula i chętnie bym ją nosiła :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na koszulę polowałam od jakiegoś czasu, ale była wtedy za droga. W promocji kupiłam ją za 1/3 pierwotnej ceny. Warto było czekać :)

      Usuń
  5. Świetnie dobrane spodnie do fajnej koszuli. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anetko, gdzie Ty robiłaś te zdjęcia?
    To miejsce jest zacne :>

    Koszula jest piękna!
    I bardzo podoba mi się to idealne zgranie kolorystyczne jej ze spodniami!
    Bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia robione były w Łodzi w Parku Ocalałych. To mały, ale piękny park, w którym w ciszy i spokoju można napić się pysznej kawy lub lemoniady. Ostatnio często tam bywam z moją córką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula jest kapitalna! I doczekały się spodnie towarzystwa idealnego na wspólne wyjścia ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna i niecodzienna koszula - bardzo mi się podoba, nawet na zdjęciach widać, że uszyta z dobrego jakościowo materiału. W połączeniu ze spodniami wygląda kapitalnie, jakby to był komplet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie koszula uszyta jest z bardzo delikatnego materiału, idealna jest na lato. To jeden z lepszych nabytków tego lata :)

      Usuń
  10. Świetna koszula, spodnie superaste, buty też i w ogóle meeega wyglądasz! Bardzo lubię taki styl:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt obie lubimy podobny styl :)

      Usuń
  11. Oryginalna koszula i kolor spodni świetnie dopasowany do niej!

    OdpowiedzUsuń
  12. buciki cudne! <3 a i uwielbiam spodnie odslaniajace kostki, pieknie podkreslaja nasze nogi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię taki fason :)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)