piątek, 22 lipca 2016

Spodnie dzwony




Szalone lata 70. każdemu z nas kojarzą się z trendami hipisowskimi.
Dzieci kwiaty zmieniły postrzeganie świata i wyznaczyły styl ubierania w świecie mody, który jest popularny do dziś, a szczególnie chętnie sięgamy po niego w sezonie wiosna-lato.
Odnoszę wrażenie, że moda na stroje z lat 70. obecnie przybrała na sile. Bardzo mnie to cieszy. Fajnie jest mieć w szafie co najmniej jedną oryginalną rzecz inspirowaną tamtym okresem.
Kwiaty, frędzle, spodnie dzwony, kapelusze z rondem, etniczne wzory i zwiewne materiały - to cechy charakterystyczne mody lat 70. Wśród nich można znaleźć coś co dobrze będzie wyglądać na każdej z nas. Wzory świetnie się sprawdzą do maskowania dodatkowych kilogramów, zaś szerokie spodnie idealnie pasują do wysokich dziewczyn. Tworząc stylizacje w stylu lat 70. stawiam na wygodę i luz. W końcu w tym trendzie mamy czuć się swobodnie i dobrze we własnej skórze.

To co ja wybrałam z tego okresu to spodnie dzwony. Miłością do nich zapałałam już w liceum i trwa to do dziś niezależnie od zmieniających się trendów.
Idealne znalazłam w Zarze. Mają bardzo ciekawy wzór. Są jednak bardzo długie i pomimo tego, że jestem wysoka to na płaskim obcasie nie dałabym rady w nich chodzić. Założyłam więc wyższe buty i jest idealnie.
Spodnie mają bardzo wyrazisty wzór i dlatego dobrałam do nich prostą czarną koszulę. Dzięki temu całość nie jest przerysowana tylko stanowi spójną całość. 






spodnie, koszula - Zara

zdjęcia: Madzia

24 komentarze:

  1. Wow! Świetne spodnie, oryginalne i niebanalne. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo je lubię właśnie za ich oryginalność :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Fajnie to wszystko zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wracają dzwony ale coś zabardzo nie mogą się przebić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego, że to spodnie nie dla wszystkich, ale wierzę że zostaną zauważone :)

      Usuń
  4. Ale fajne spodnie. Bardzo lubię dzwony i mam nawet je w szafie ale przyznam, że rzadko w nich chodzę. Są jednak trochę nie praktyczne. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację na co dzień mogą być kłopotliwe, zwłaszcza tak długie jak te moje. Nie zawsze biegamy na wysokim obcasie. Nie zmienia to jednak faktu, że mają swój niepowtarzalny urok, który uwielbiam :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Wspaniałe masz te spodnie!
    Ja nie przepadam do końca za tym modelem portek, ale takich pięknych spodni nie można nazwać inaczej, niż cudownymi!

    Są świetne!
    I bardzo pochwalam założenie do nich stonowanej góry - to wydobywa z nich ich cały urok :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie same w sobie zwracają uwagę i to wystarczy :)

      Usuń
  6. Rewelacyjnie wyglądasz w takich spodniach, super stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne są te spodnie
    świetnie wyglądasz
    Pozdrawiam MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzwony są super! A odnosząc się do jednego z komentarzy powyżej - ja uważam, że dzwony są właśnie praktyczne, chodzę ostatnio w nich często i nie zauważam mankamentów, nie opinają nóg tak jak rurki, wydłużają je i są wygodne. Pasują raczej szczupłym kobietom, ale jak ma się do zamaskowania np. grubsze łydki to jest to dobra opcja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię dzwony chyba od zawsze. Pomimo zmieniających się trendów zawsze znalazłam dla nich miejsce w mojej szafie :)

      Usuń
  9. Sama nie ubrałabym takich spodni, jednak na kimś mi sie podobają. Świetna stylizacja :)Na lato idealna :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie w 100% w stylu hippie! Podoba mi się ;) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szalone zakręcone, w świetnym zestawieniu z czernią. Bez dodatkowych udziwnień - to mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo oryginalne, szczególnie gdy wciąż jednak królują rurki :) Bardzo podoba mi sie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)