piątek, 29 lipca 2016

Spodnie w kwiaty



Lato to paleta barw. Projektanci kochają wzory, kolory i kwiaty – najlepiej na szerokich spodniach.
To spodnie idealne na lato! Są zwiewne, lekkie, nigdy się w nich nie spocimy, a każda z nas może dobrze w nich wyglądać.
Spodnie we wzory czy kwiaty przyciągają wzrok – możemy więc  odpuścić dodatki i skupić się na dobrym skomponowaniu stylizacji.
Jeżeli jesteśmy odważne możemy miksować do wzorów, czy kwiatów inne wzory – najlepiej w kolorach spodni. Mieszanie wzorów i kolorów to zbyt dużo.
Łatwiejsza i bardziej klasyczna wersja to szerokie spodnie z jednolitą bluzką, najlepiej w ich kolorystyce. Bardziej elegancka wersja to taka z białą koszulą.
Jedno jest pewne każda z nas znajdzie swój sposób na kwieciste spodnie.




Jako miłośniczka klasycznego minimalizmu spodnie połączyłam z bluzką w waniliowym kolorze. Na upały jest idealna, ma luźny, lejący fason z ciekawym dekoltem na plecach.
Buty na delikatnej szpileczce są bardzo wygodne a jednocześnie dodają elegancji.
Brak biżuterii wynagradza ciekawa torebka w kolorze limonki. Jest mała, ale wyjątkowo pakowna. Ma ciekawą wężową fakturę.






spodnie - Zara
bluzka - United Colors of Benetton
torebka - Parfois
buty - Deichmann

zdjęcia: Madzia

31 komentarzy:

  1. spodnie sa idealne! <3 bardzo mi się podoba ten look ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wpadła mi w oko już po wejściu do sklepu. Długo jednak nie miałam jej do czego założyć aż do teraz :)

      Usuń
  3. im więcej bieli, tym bardziej zachwycam się
    rewelacja ! ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnimi czasy też uwielbiam biel :)

      Usuń
  4. So cool! Like your style!!! Have a good day!


    XOXO from Moscow
    http://www.fashionzoomka.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Motyw kwiatowy bardzo mi się podoba, wyglądasz pięknie w tym zestawie. Genialnie zestawiłaś do niego ta uroczą torebkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz oko do fajnych spodni - zawsze gdzieś wyczaisz takie, które świetnie grają z jakąś bazową górą i "robią" całą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie to ulubiony przeze mnie element garderoby. Zatem instynkt tropiciela mnie prowadzi :)

      Usuń
  7. Takie spodnie w kwiaty od dawna mi się podobają, tylko nie mam kiedy dobrze się za nimi rozejrzeć. Twoje piękne i kolory i fason. Bluzka idealnie dobrana, zresztą dodatki też. Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest okres mega wyprzedaży i w fajnej cenie można coś wypatrzeć. Warto poszukać :)

      Usuń
  8. Zgrabny zestaw, z gustem i smakiem. I podoba mi się bluzka - lubię taką formę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię proste formy :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Świetnie dobrany zestaw, spodnie i bluzka świetne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne spodnie, a bluzka jeszcze piękniejsza. Całość baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko w tej kreacji bardzo mi się podoba. Bluzka świetna, spodnie również. Torebkę chętnie bym przygarnęła. Super.

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie, delikatnie kwiatowo i bardzo lekko :-) jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja, spodnie nadają jej charakteru :)


    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie w tym zestawie wyglądasz. Spodnie bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne spodnie - sama się nad nimi zastanawiałam :)
    Pozdrawiam MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię kwieciste spodnie:)z biała bluzką jest bardzo poprawnie, ale z bluzka w paski byłoby już ciekawiej ;) spróbuj :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)