piątek, 8 lipca 2016

Top z odkrytymi ramionami





Wakacje to czas luzu i swobody.
Dzisiaj moja propozycja wakacyjnej stylizacji na spacer.
Białe spodnie zestawione z bluzką z odkrytymi ramionami to ostatnio mój ulubiony zestaw. Lubię łączyć  je z trampkami. Dużo spaceruję, więc jest mi wygodnie a jednocześnie świetnie komponują się z resztą stroju.
No i torba duża, kolorowa z płótna i sznurka. Dopełnia całość.




spodnie - Orsay
bluzka - Zara
buty - Big Star
torba - butik


zdjęcia: Madzia

23 komentarze:

  1. Świetny zestaw i fajna inspiracja. Wyglądasz pięknie i baaardzo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam bluzki z odkrytymi ramionami. Piękna jest ta Twoja!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna bluzka :) Takiej szukałam :)

    Zapraszam w wolnej chwili do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz, świetny zestaw. Bluzka bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta bluzka:) i do tego świetnie ją zestawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, na moim blogu dzisiaj też bluzka bez ramion.Twoja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja bluzka też bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  7. Super zestaw, idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, świetnie się w nim czuję :)

      Usuń
  8. I ten wakacyjny luz zdecydowanie widać w Twojej stylizacji! Bardzo mi się podoba ta wakacyjna propozycja! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna wakacyjna stylizacja, a szczególnie ta torba, muszę znaleźć taką samą. Idealnie wygląda w połączeniu z bluzką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wakacyjna stylizacja idealna na lato!
    BARDZO mi się podoba!A za taką bluzką szaleję :D

    Pozdrawiam!:*W wolnej chwili zapraszam;
    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz pięknie, dziewczęco. Zestaw idealny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam bluzki hiszpanki! wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)