niedziela, 21 sierpnia 2016

Błękitna bluzka





Pastele na dobre zagościły w mojej szafie.
Błękitna bluzka ma piękny delikatny kolor i ciekawy fason. Bardzo kobiecy.
Spodnie, które do niej dobrałam gościły już na blogu. Ich fason i kolor idealnie się komponuje z delikatną bluzką. Buty w kolorowe kwiaty dodają całości pazura.
Torebka to prezent urodzinowy od mojej Przyjaciółki. Uwielbiam torebki z Parfois.
W swojej kolekcji mają wiele ciekawych fasonów i oryginalnych wzorów.
Moja jest biała z kwiatowym motywem po bokach. Ma również bardzo oryginalne zapięcie.








bluzka, buty - Mohito
spodnie - Orsay
torebka - Parfois

zdjęcia - Madzia



15 komentarzy:

  1. Piękny kolor bluzki :) Torebka również ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka śliczna komponuje sie swietnie z butami😄

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna torebka, uwielbiam takie malutkie ;) a biel i błękit to idealne połączenie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna i bardzo subtelna stylizacja. Perfekcyjnie skomponowałaś cały zestaw, naszyjnik jest prawdziwą wisienką na torcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor bluzki, błękit uwielbiam. No i oczywiście śliczna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam bluzkę o tym samym fasonie, tylko że białą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny klasyczny zestaw. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połaczenie kolorów, a wzorzyste szpilki dodają oryginalności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie dopasowana kolorki. Ja też uwielbiam pastele. Buty urzekły mnie na maksa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Udana stylizacja;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA ZEGARKI I BIŻUTERIĘ (10 % zniżki)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna oryginalna bluzka, torebeczka cudowna! Stylizacja bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Są takie nieliczne blogi, na których oglądając stylizacje mam ochotę wyskoczyć z domu i pójść do sklepu kupić sobie coś ładnego. Taki jest właśnie Twój blog. Pokazujesz pięknie dobrane rzeczy i to działa na wyobraźnię. Co prawda już tą stylizacje widziałam, ale na blogu chyba umknęło mi skomentowanie, a że bluzka tak bardzo utkwiła mi w pamięci, a mam chwilę czasu to nadrabiam zaległości:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)