czwartek, 4 sierpnia 2016

Po pracy



Regularna jazda na rowerze może pozytywnie wpłynąć na nasze zdrowie, zmniejszyć stres i poprawić samopoczucie.
Może także być atrakcyjną formą spędzenia czasu z rodziną i przyjaciółmi.
Lubię tą formę wypoczynku, ruch na świeżym powietrzu mnie relaksuje.
Dzisiaj  właśnie tak odpoczywałam  po pracy.






Książki są ze mną zawsze i wszędzie. Dzisiaj chciałam polecić Wam powieść 
Paulliny Simons "Pieśń o poranku". Autorka doskonale pokazuje mechanizmy rządzące ludzkim życiem i zachowaniem. Ukazuje konsekwencje naszych wyborów, ale też to, że czasami żaden wybór nie jest tak do końca dobry i właściwy. Serdecznie zachęcam do lektury, bo to książka o ludzkich uczuciach i emocjach, które towarzyszą każdemu z nas.



koszula - H&M
spodnie - Zara

15 komentarzy:

  1. Koszula ma świetny deseń podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kojarzę tę koszulę!
    Nawet chyba miała okazję przymierzyć ją w H&M'ie, ale niestety - mnie ten wzór nie jest pisany!
    Za to Ty wyglądasz w niej prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, zestaw i propozycja spędzania wolnego czasu. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sport to zdrowie :-) Ja lubię natomiast grać w badminton. Fajnie wyglądasz w takiej lużnej stylizacji, koszula jest śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię ruch, najbardziej chodzenie, długie marsze bez celu ;)

    Fajowy outfit, świetne portki (mam akurat na sobie całkiem podobne :D).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna koszula, fajne wzorki :). Rowerowe wyprawy tez bardzo lubię, a do książki chętnie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizcja, interesujaca kolorytyka- idealna do biura i po :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię rowerowe przejażdżki, świetny to relaks. I też mi chodziły po głowie fotki z rowerem, i kiedyś pewnie będą.
    Fajne spodnie, może nie mój kolor, ale i tak fajne. Dobrze grają z koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna koszula :) Bardzo ładnie Pani w niej wygląda. Super, że jest to ubiór elegancki i jednocześnie wygodny na spędzenie aktywnego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super koszula! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula ma piękny wzór! I jeszcze to nieoczywiste połączenie kolorów! Bardzo Ci pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna koszula. Zazdroszcze, ze masz gdzie jezdzic na rowerze po pracy. U mnie duzy ruch na ulicach i jazda na rowerze nie sprawia mi przyjemnosci tak jak kiedys, bo strach na droge wyjechac.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)