niedziela, 28 sierpnia 2016

Styl marynarski







Urlop w drugiej połowie sierpnia w Polsce to pogodowa loteria. Miałam obawy planując go, niepotrzebnie. Tydzień spędziłam w górach i tydzień nad morzem w Kołobrzegu. Pogoda dopisała. Dwa tygodnie słońca, było cudownie.






Dzisiaj będzie trochę morza w mojej stylizacji. Styl marynarki zagościł i u mnie.
Każdego lata powraca do nas jak bumerang, zachęcając kobiety do zakładania pasiastych ubrań w kolorze bieli, granatu i czerwieni. Jest ponadczasowy i uniwersalny, dlatego go kochamy!
Białe spodnie zestawiłam z krótkim sweterkiem w granatowe paski. Sweter ma cudowne, delikatne guziczki na których znajdują się małe kotwiczki.
Uzupełnieniem stylu marynarskiego jest u mnie apaszka i duża torba, które dodają wakacyjnego i nadmorskiego charakteru. No i okulary białe i duże. 








spodnie, apaszka - Orsay
sweter - Mohito
buty - H&M

zdjęcia - Madzia

17 komentarzy:

  1. najbardziej na świecie kocham print paski!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie! Mam takie same spodnie. Doceniam, że je odprasowałaś, bo mnie razi jak laski dodają fotki w pomiętych ubraniach. KLASA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam styl marynarski, jest idealny na lato. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja :) P.S. Zdjęcia są przepiękne, niezwykle klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anetko, podoba mi się Twój wdzięczny, dziewczęcy typ urody. Stylizacja super podkreśla Twój styl i figurę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała stylizacja! Piękne miejsce i zdjęcia :) Z ogromną przyjemnością ubrałabym się w taki zestaw :) Jestem zachwycona :)
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjna stylizacja- idealnie wpasowana w nadchodzące trendy

    OdpowiedzUsuń
  7. Wprost uwielbiam styl marynarski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz niesamowicie elegancko w tej stylizacji.Na pewno podczas sesji zdjęciowej ludzie się Tobie bardzo przyglądali :-) Buciki bym Ci ukradła :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam styl marynarski, te paski, te kolory, to cieszy moje modowe zmysły:) Ale wymyśliłam, chce powiedzieć, że bardzo mi się podoba a taką apaszkę to w końcu muszę sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw <3 pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  11. W 100% marynarsko :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko ze sobą idealnie współgra :) świetna stylizacja :) Zgadzam się z komentarzem powyżej :) W 100% marynarsko ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)