niedziela, 4 września 2016

Różowa tunika





Wakacje, piękne słoneczne popołudnie w Kołobrzegu.
Popołudniowy spacer z rodziną...rozmarzyłam się, a to już za mną.
Sesja nie była zaplanowana, wyszło spontanicznie i teraz jak na nie patrzę to wydaje mi się, że takie zdjęcia wychodzą najfajniej.
Wiał ciepły, ale dość silny wiatr co widać na zdjęciach. Rozwiane włosy to jest to :)
Ubrana jestem w różową tunikę z Unisono, to mój ostatni nabytek z wyprzedaży. Lubię do niej nosić białe spodnie dzwony i wygodne balerinki.
No i wiszące kolczyki, trochę w stylu etno.
Torebki brak, ponieważ nie zbierałam jej na spacer. Mój syn w plecaku nosił wszystko co potrzeba :)






tunika - Unisono
spodnie - Zara

zdjęcia - Madzia

22 komentarze:

  1. Jest śliczna!
    To bardzo ładny ciuch, idealny na letnie dni!
    Dobrze Ci w takim odcieniu różu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam połączenie różu z bielą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię to połączenie :)

      Usuń
  3. Ohoho, jak Ci ładnie w tym różu! Tunika jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna jest ta tunika! bardzo mi się podoba kolor;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolorystycznie zestaw. Świetnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze , ale kolory, tunika super, zresztą bardzo w Twoim stylu. Myślałam, że to jakiś Twój nowy zagraniczny wypad, a tu Polska. Miłe zaskoczenie! Zdjęcia i cała stylizacja rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu. Piękna nadmorska pogoda robi swoje :)

      Usuń
  7. Tunika jest przepiękna, podoba mi się jej kolor jak i nadruk. Cudownie wyglądasz w tej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. co za cudna tunika- idealna na lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna tunika i kolor też bardzo twarzowy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello there! You have a great blog, a source of inspiration! Thanks for sharing your recommendations, I love this pink tunic dress :-) Would you like to follow eachother on GFC so we can be in touch and keep supporting eachother in this blogosphere? :-)
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. oj, lato wróciło!!! ;D taka jesteś promienna, ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna tunika, niespotykany cudny kolorek <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)