piątek, 14 października 2016

Jeden element




Ostatnio zrobiło mi się bardzo jesiennie. Na szczęście pogoda znowu zaczęła nas rozpieszczać. Zrobiło się ciepło i melancholijnie. To sprawiło, że wyciągnęłam ponownie białe spodnie. Trudno jest mi się z nimi rozstać. Granatowa marynarka i szara koszulka to zapowiedź wchodzenia w kolorystycznie inny etap. Kolory bardziej stonowane zagościły już na dobre w mojej szafie. Taki strój grzeczny i niewyzywający lubię dopełnić wyrazistym akcentem. Tym razem jest to apaszka z motywem w ptaszki. Niby mała rzecz a całości nadaje charakteru.



spodnie, koszulka - Zara
marynarka - Pull & Bear
apaszka - Reserved
 




26 komentarzy:

  1. Śliczna marynarka w super kolorze!!! Akcent ożywia całość - super!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tak przełamywać swoje stroje i często uciekam się do tego rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszelkie apaszki i bandamki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo urocza ta apaszki :-)

    www.mylittleplanet15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie , apaszka króluje w tej stylizacji.Cudownie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa kompozycja :-) Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  7. To chyba faktycznie ostatnie chwile na białe spodnie, a apaszka idealnie dopełnia cały strój i przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i elegancka stylizacja:) Super apaszka i marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, a Ty wiesz, że ja niemal identyczną torebeczkę mam ze swojej studniówki?
    A przynajmniej miałam - ciekawe, co się z nią stało ;P

    Fajny zestaw, taka elegancja, ale jednak dużo tu casualu.
    Bardzo ciekawa jest góra - pokombinowałaś z barwami, ale jest to wszystko spójne i miłe dla oka!

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your style..
    Please visit: http://from-a-girls-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna marynarka, i bardzo fajnie wygląda połączenie całości z balerinkami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, klasa sama w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. styl i klasa !:) apaszka jest kropką nad "i" w całej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  14. styl i klasa! A apaszka to świetny dodatek do całości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się marynarka:)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. elegancko, podoba mi się ten motyw z apaszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię granat, więc Twoja marynarka przypadła mi do gustu.Fajne połączenie z białymi spodniami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Marynarka super szczególnie jej długość rzadko spotkać w sklepach, kolor cudny a apaszka nadaje charakteru stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna marynarka,apaszka pięknie ożywiła te jesienne już kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna stylizacja ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)