wtorek, 4 października 2016

Szary w roli głównej






Często szukamy inspiracji do swoich casualowych zestawów.
Damska koszula może okazać się wtedy wszechstronnym elementem stylizacji.
Można ją wykorzystać zarówno na co dzień, jak i do pracy czy na imprezę.
Bardzo lubię te w męskim stylu. Można zestawiać je ze spódnicą jak i ze spodniami.
Moja dzisiejsza koszula ma luźny fason, uszyta jest z delikatnego materiału w drobne paseczki. To cudeńko zapożyczyłam z szafy mojej córki.
Dobrałam do niej szare spodnie z Monnari. To mój ostatni nabytek. Mają piękny kolor i fason, który uwielbiam. Duża torba dopełnia całość.
To moja propozycja na wyjście do pracy.









spodnie - Monnari
koszula - Cubus
torba - Orsay





59 komentarzy:

  1. Piękne, stonowane szarości!!! Spodnie mają rewelacyjny krój! Świetny zestaw do pracy i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Model spodni bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny i jednocześnie wygodny zestaw.Podoba mi się świetnie zbalansowana różnorodność kolorytyczna w tej stylizacji.Masz świetny gust kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Mimo że mam bardzo dużo szarych ubrań, bo to mój ulubiony kolor, spodni szarych nie mam. Szukam takich, które by mi sie podobały. Twoje są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie dobrane stonowane szarości :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie luźne koszule. Ta ze zdjęcia leży na Tobie idealnie. Ja osobiście szarość uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia:)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Te spodnie są wspaniałe!
    Bardzo eleganckie, ale niebanalne i naprawdę stylowe!
    Mało kogo się widuje w takich na ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ich niebanalny fason zwrócił moją uwagę i muszę przyznać, że ten model bardzo mi odpowiada :)

      Usuń
  9. Bardzo ładne zestawienie! :) Jest prosto i elegancko! Do pracy - idealnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Też bardzo mi się podoba, dziękuję :)

      Usuń
  11. ślicznie wyglądasz <3 pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  12. super koszula, ostatnio wszędzie pełno pasków, więc też zamówiłam sobie podobną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka koszula pasuje do wielu stylizacji :)

      Usuń
  13. Koszula jest świetna, taka luźniejsza :) Fajne połączenie z tymi spodniami :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosto. elegancko i stylowo. Bardzo mi się podoba wszystko od stóp do głowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  15. Elegancko a za razem bardzo skromnie. Jestem na tak :)

    http://www.mylittleplanet15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw :) Idealne połączenie kolorów ;) Spodnie są super <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Przez wiele lat nosilam raczej barwne zestawy, teraz czuję lekkie zmęczenie kolorem, dlatego takie szarości bardzo mi się podobają. Spodnie wybralaś świetne. Ja ciagle poszukuję tego idealnego fasonu i odcienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sezon jesienno - zimowy to czas kiedy również sięgam po stonowane kolory. Do łask wracają czerń, szarość i beż.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Great pants. I like the whole outfit. So city chic. Would you like to share it with MY RED CARPET fashion link up which I host on my blog. I'll be glad to see you there. o)

    Anna xoxo
    www.glamadventure.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja kocham szarości! W twoim wydaniu są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wyglądasz ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam szarości! bardzo mi się podoba ten zestaw - z klasą:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne spodnie i piękna koszula. Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne spodnie i piękna koszula. Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam szarości, świetny look ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna propozycja do pracy - taka koszulowa bluzka damska rewelacyjnie wygląda to tych spodni :) Sama z chęcią bym się tak ubrała do biura!

    OdpowiedzUsuń
  26. fajna stylizacja, elegancka :) zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)