piątek, 21 października 2016

Trendy na jesień - zima



Jesień zapukała do naszych drzwi.  Trendy na nadchodzący sezon powoli opanowują nasze garderoby. Dzisiaj chciałam przedstawić  listę największych trendów na jesień i zimę.

AKSAMITNE  FANTAZJE
Aksamit dostaje więcej błysku i bogatszej oprawy, ale jednocześnie pozostaje nonszalancki dzięki sportowemu sznytowi lub luźnemu total lookowi w stylu piżama party.


PELERYNY - NAKRYCIA WIERZCHNIE
Okrycia wierzchnie rządzą w tym sezonie. Obszerne narzuty otulą Nas niczym koce i zwrócą uwagę ekstrawaganckim wykończeniem.


MĘSKI  SZYK
Prosta elegancja z dużą porcją męskości. Ten trend świetnie nadaje się do biura. Garnitury dla kobiet w typowo męskim stylu – szerokie spodnie i marynarki typu oversize.


EPOKOWE  AKCENTY
Aksamit, poszerzane rękawy, eklektyczne, często mocno awangardowe połączenia, koronki i bogate zdobienia – oto przepis idealny na powrót do epok wiktoriańskiej, elżbietańskiej etc. Trend najczęściej widoczny na długich sukniach.


Z POŁYSKIEM
Więcej blasku, więcej srebra i złota, więcej glamouru! Od dziś połysk nosimy już nie tylko w biżuterii i na dodatkach, ale także w total lookach! Im więcej błysku, tym lepiej! Lśniące faktury nie mają jednak tylko odcieni metalicznych, ponieważ doskonale sprawdzą się też w duecie z czerwienią, czernią lub pomarańczem.


KURTKI  PUCHOWE
Może nie jest to najbardziej oczywisty klasyk w okryciach wierzchnich, jednak bez wątpienia funkcjonalny na okres jesienno-zimowy. Kurtki puchowe w tym roku będą w wersji XXL – najlepiej z wielkim kołnierzem.


WSTĄŻKI  I  KOKARDY
Wśród dodatków królować będą bogate grube kokardy oraz klasyczne wstążki. W tym roku kokardy i wiązane na różne sposoby lekkie wstążki, jako jeden z wiodących trendów, nadadzą  stylizacji ekstrawaganckiej elegancji.


Dziewczyny, co powiecie na przedstawione przeze mnie trendy?
Czy któryś z nich przypadł Wam do gustu?



19 komentarzy:

  1. tak, aksamit to taki hicior, dawno go nie było a teraz wraca z pompą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba najbardziej przekonuje mnie trend z połyskiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten sezon bardzo mi przypadł do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie najbardziej podoba się trend z aksamitem :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Akcent w postaci kokardki będzie na pewno kobiecym i aubtelnym dopełnieniem stroju. I dla mnie trend nr 1 to wszelkiego rodzaju peleryny, szale i poncza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam trend na okrycia wierzchnie. Już w zeszłym roku zakochałam się w dużych szalach, płaszczach i ponczach. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten aksamit... Przyznam szczerze, że w niektórych kolorach - głębokim granacie lub burgundzie - uwielbiam go! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne inspiracje wybrałaś :) nie sądziłam, że aksamitne fantazje jeszcze wrócą do mody :P :)

    OdpowiedzUsuń
  9. The trend for lace is so feminine!

    I`m following ur blog with a great pleasure via Google+
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne płaszcze ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się aksamitny trend :-) Jednakże jak to zwykle bywa jest rozbieżność między tym co proponują projektanci a tym co oferują sklepy-przede wszystkim bajeczna kolorystyka, której w sklepach brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czego ale nie mogę dotykać weluru az mnie ciarki przechodzą:)



    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Aksamitny żakiet, to jak najbardziej, chociaż obszerne narzutki, poncza itp. też. Jest w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moda cały czas zatacza kręgi, zawsze znajdziemy coś w swojej szafie, co pasuje do trendów i to jest fajne.

    OdpowiedzUsuń
  15. z tych trendów najbardziej lubię wiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne jest to, że każda z nas znajdzie w tym sezonie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie trendy na jesień są w moim guście, aksamit, kokardy, falbanki-kocham :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)