piątek, 28 października 2016

W męskim stylu






To co najbardziej przypadło mi do gustu na sezon jesień - zima to trend w "męskim stylu".  Nic mi się tak nie kojarzy z męską garderobą, jak dobrze skrojona marynarka. W wydaniu kobiecym marynarki muszą być nieco za duże, z jednym rzędem dużych guzików.  Moją kupiłam w Zarze. Świetnie wygląda zestawiona ze spodniami w kolorze khaki i białą koszulą. Można ją również łączyć z wąskim dołem – chociażby legginsami lub dopasowanymi spodniami. Wszystko zależy od tego w czym czujemy się najlepiej.





marynarka, spodnie - Zara
koszula - Showroom
biżuteria - Orsay




zdjęcia - Madzia


26 komentarzy:

  1. Piękny, elegancki a jednocześnie bardzo swobodny zestaw.Niby męski a wyglądasz w nim bardzo kobieco. Dobrałaś fajne, uniwersalne kolory. Naszyjnik-to jest to:-) Udanego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor tych spodni - obłędny! :) Świetnie wyglądasz w takim wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze jest Ci w męskim stylu, ja też taki styl uwielbiam i to chyba najbardziej ze wszystkich. Marynarka przepiękna i świetnie skrojona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Męsko, ale i kobieco; buty na obcasie mówią same za siebie ;) a dobrze skrojoną marynarkę powinna mieć w szafie każda kobieta .

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się marynarka, super wyglądasz w takim zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami lubię takie zestawy w męskim stylu :) Bardzo podoba mi się marynarka, super zestaw :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna ta marynarka i dla mnie wciaz kobieco
    Mogę prosić o poklikanie w linki u mnie? <3 Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ! Odważnie ale bardzo mi się podoba , z charakterem, z pazurem i zarazem z nutka kobiecości!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam męski styl za swobodę i nonszalancję ale osobiście wolę siebie w kobiecych strojach:P
    Ty wyglądasz przepięknie, buty są świetnie dobrane i właśnie są taką wisienką na torcie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię taką kobiecą elegancję, która zahacza o męski szyk.
    Wygląda się w niej bardzo rasowo - i stylowo!
    Także podobasz mi się taka - niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor khaki swietnie sprawdza sie jesienia! Tez lubie takie polaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marynarki w pepitkę zawsze będą modne, w tym ich ogromna zaleta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marynarki będą zawsze w modzie i nic tego nie zmieni. Twój look jest bardzo praktyczny,ale też elegancki. Taki dandys w damskim wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też tak lubię, zestawy w męskim stylu mają w sobie jakąś siłę. Wyglądasz bardzo ekegancko. Podobają mi się jeszcze te rękawki wyglądające z rękawów marynarki. Fajny trik:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się taki męski styl :) Pięknie zestawienie :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Marynarka jest świetna! Z resztą cała stylizacja jest bardzo w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie i z klasą <3 pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jestem fanka takich lookow, ale Tobie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjne zestaw, podoba mi się marynarka:):*

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie skomponowana całość - niby w stylu męskim ale nutka kobiecości pozostała

    OdpowiedzUsuń
  21. No rzeczywiście - to ten park :D

    Jestem ślepakiem ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)