czwartek, 3 listopada 2016

Jesienne morze



Spróbuj pokochać jesień
z niesamowitymi urokami
Spójrz ile piękna niesie
obdarzając cię nowymi dniami.
Kolorowo jak wiosną
barwne liście ostatki zieleni
Dadzą chwilę radosną
twą szarość życia mogą odmienić.
Wieczór szybciej nastaje
słońce też znika wcześniej niż latem
Lecz nowe czy nie daje
chwile spokoju skorzystaj zatem.
                                                                       Tadeusz Karasiewicz






W morzu jest jakaś magia. Coś mnie tu ciągnie jesienią, przywołuje i muszę pojechać. Muszę i już. Choćby lało, wiało, to szum fal wynagradza mi wszystko. Bo chwile nad Bałtykiem są cudowne.
Kocham polskie morze. Kojący szum fal. Widok, który napawa mnie spokojem. Jesień to czas kiedy nie ma tłumów. Można spokojnie spacerować wzdłuż morza. To chwile kiedy wszystko zwalnia i toczy się własnym tempem. Zresztą nie ma co więcej pisać, zdjęcia zdecydowanie lepiej to pokażą. 












Port we Władysławowie





Molo w Juracie










A Wy Kochani lubicie morze o tej porze roku?



25 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia, na pewno wiało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. marzę o tym by chociaż raz odwiedzić może jesienią bądź zimą ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak nad morzem o tej porze roku jest pięknie, cudownie można przewietrzyć głowę (i to dosłownie��) i na chwilę nie myśleć o niczym. Taki stan pozwala spojrzeć na pewne sprawy z innej perspektywy. Cudowne zdjęcia aż chciałoby się tam wrócić��

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam nad morzem jesienią,z tego co wiem wtedy jest więcej jodu więc na pewno warto jechać:-)Szalejesz na tym wietrze, ja potrzebowałabym czapki :-) Pięknie Ci w tym zestawie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robione były dwa tygodnie temu. Wówczas aura była bardziej sprzyjająca niż obecnie :)

      Usuń
  5. Kocham morze i Władysławowo!:)
    Piękne zdjęcia i świetny szal:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam że Juracie jest takie piękne molo :) Chętnie bym je odwiedziła :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jednym z moich bądź co bądź banalnych marzeń jest wyjazd nad morze w zimie i spacer po plaży - myślę, że kiedyś będzie zrealizowane. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać po zdjeciach, ze nad morzem czujesz sie naprawde szczesliwa! <3 duzo pozytywnej energii bije z tych kadrow, chociaz pogoda nie nastraja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak pięknie kolorystycznie to wszystko pasuje! Sweter - do plaży, jeansy do morza... :) Super! Piękny uśmiech na fotografiach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne kolory są o tej porze roku nad Bałtykiem, takie spokojne. Ja bylam raz chyba w październiku kilka dni, ale biznesowo, choc sporo czasu i tak udalo sie wygospodarowac na spacery. Masz rację jest wtedy tak spokojnie...tylko dla mnie za zimno. Dlatego nad Bałtyk jeżdze w czerwcu i sierpniu, a w pazdzierniku nad morze srodziemne. Piekny masz szal. Pozdrawiam goraco!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny szal :D
    http://photos-are-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia. Ja Polskie morze lubię tylko jesienią właśnie. Latem traci swój spokojny urok. Niedawno byłam w Trójmieście i zachwycałam się szumem fal, mimo, że wiało paskudnie i było okropnie zimno, to i tak byłam oczarowana;)
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Na co dzień bardzo lubię jeansy i swetry, dlatego Twoja stylizacja bardzo mi się podoba. Z szalem w kratę stworzyłaś ciekawy look.

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzę o zobaczeniu morza zimą albo jesienią ale nigdy nie było mi to dane ;(
    Leszek obiecał mi to w tym roku, zobaczymy co z tego wyjdzie ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne zdjęcia, nigdy nie byłam jesienią nad morzem ::)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam morze o każdej porze roku:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może i nad morze...jesienią :). zawsze jest cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne molo, uwielbiam morzę :) w przyszłym roku koniecznie muszę się wybrać z moimi córeczkami i pokazać im uroki polskiego morza:)

    OdpowiedzUsuń
  19. O TAK - morze może być cały rok :) . Cudownie - Margot :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)