czwartek, 10 listopada 2016

Szal w kratę






Jesienią uwielbiam wszelkie szale, szaliki, chusty. Otulają nas swoim ciepłem a przytulania nigdy za wiele, prawda?
Te masywne i obszerne są szczególnie praktyczne. Nie tylko ze względu na ciekawe wrażenia wizualne, ale także ilość ciepła, jakie dostarczają.
Są spektakularne i modne. Przyciągają uwagę i urozmaicają stylizację, dodając jej charakteru i wyrazistości. Mam ich kilka w swojej szafie i ciągle ich przybywa :)
Dzisiaj  ogarnęła mnie ochota na czerń. Czarny golf i skórzane spodnie. To lubię.  Na koniec otuliłam się pięknym szalem w czarno białą kratę. 









golf - Zara
spodnie - Orsay
szal - Mohito

24 komentarze:

  1. Stonowana i spokojna stylizacja, mnie tez ostatnio bardziej w kierunku spokojnych zestawów ciągnie, choć...te z brązami, karmelem i bordo również lubię. Czarny golf to podstawa - Twój jest super, można takie jeszcze w Zarze dostać? Przydałby mi się bardzo, bo mam jeden wełniany,a noszę prawie codziennie. Szal świetny i masz rację im większy szal tym lepszy efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu nie wiem czy dostaniesz identyczny, ale są inne też bardzo fajne. Z najnowszej kolekcji też mam jeden.

      Usuń
  2. Takie zestawy lubię bardzo, bez kombinowania, prosto ale ciekawie przez ten szal i spodnie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja! :) Lubię taką klasykę! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, z takim szalem można wiele zdziałać. Cudownie wyglądasz w tej stylizacji, naszyjnik bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie szale. Są wspaniałym urozmaiceniem stylizacji - dzięki nim zawsze "coś się dzieje" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szal świetny i doskonale wygląda z całością, bardzo fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie ciepłe szale :) Piękne połączenie!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacja , świetny szal, idealnie pasuje do całości. Zmysłowo i kobieco

    OdpowiedzUsuń
  9. wydawałoby się, że taki niepozorny szal a robi cała stylizację! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, widzę, że podobnie u nas:) A zatem w Twój zestaw mogłabym spokojnie wskoczyć:)
    Piękny szal! Ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo uniwersalna propozycja, idealna na co dzien :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super szal i pięknie przełamałaś nim czerń.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię szale w kratę! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szal jest świetny i torebka również :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czerń to kolor uniwersalny.Stylizacja wygląda lepiej z szalikiem, który ma swój urok niewątpliwie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stonowana stylizacja , uwielbiam szale i rownież nie tylko ze względu na to ile efektu dodają całości , ale właśnie na ciepełko jakie dostarczają :)
    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny szal i świetna stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo uwielbiam tą stylizację:) Super spodnie i szal:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie, stonowanie, szal dodaje szyku całości :) Podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)