sobota, 19 listopada 2016

Z góralskim akcentem




Chusta ludowa to dodatek do stroju, najczęściej kojarzony jako chusta góralska. Kiedyś był to niezbędny element stroju ludowego kobiecego. Noszony przez mężatki jak i panny. Chusta w kwiaty to idealny dodatek dla Kobiet chcących się wyróżnić. Element,  który podkreśli wygląd oraz nada naszej stylizacji charakteru.





Czarne klasyczne spodnie zestawione z ramoneską to klasyka. Prosta, stonowana całość.  Wystarczyło dodać jeden element w postaci chusty, aby nabrała swojego niepowtarzalnego stylu. Teraz już nie jest taka spokojna i grzeczna. Nabrała pazura. Jeden element a zmienił całość. 








spodnie - Orsay
kurtka - Mohito
buty - Ecco
chusta - pamiątka ze Szczyrku

28 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta chusta!
    Bardzo ładnie się komponuje z całością!
    I te spodnie jakie zgrabne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki tej chuście stylizacja wygląda na bardzo odważną , miłej niedzieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetnie wygląda ta chusta w połączeniu z kurtką skórzaną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na góralska nutę? Czemu nie. Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka ma piękny kolor :) A chusta faktycznie - robi swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się podoba ta kurtka, ma bardzo ładny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! Idealnie pasuje do Ciebie ten góralski akcent.

    OdpowiedzUsuń
  8. góralski akcent zawsze jest super! dodaje tego czegoś w stylizacji ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna chusta, lubię takie klimaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie góralskie akcenty:) Cudownie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalnie:)) lubie takie folkowe elementy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chusta pięknie ożywiła stylizację i nadała jej folkowego charakteru. Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie gorlaskie motywy! Niestety sama nie za dobrze sie w nich czuje, ale u kogos mnie ton zawsze urzeka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny wzór ma ta chusta i od razu rozwesela :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka chusta będzie chyba wiecznie modna :) Wzór jest znakomity :)

    OdpowiedzUsuń
  16. chusta bardzo fajna. Lubie takie ludowe elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna chusta i ekstra wyszło to kontrastowe połączenie z kurtką. Ja mam trzy swoje chusty i jedną babciną.

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja mam pytanie :) nie jesteś z okolic Krakowa? Albo cię kojarze z widzenia albo masz sobowtóra :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Kraków i czasem tam bywam. Nie jestem jednak z tych okolic :)

      Usuń
  19. Ta chusta jest przepiękna <3
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny zestaw, ta chusta jest przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba ten góralski akcent <3

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)