wtorek, 13 grudnia 2016

Bluzka z kokardą




Mały akcent potrafi wiele zmienić w stylizacji. Takim elementem będzie wiązana pod szyją kokarda, która doda  niesamowitego, dziewczęcego wdzięku. Kokarda pod szyją to hit tego sezonu i idealny pomysł na świąteczną stylizację.
Dzisiaj  królują u mnie biel i czerń. Białą bluzkę z wiązaną kokardą pod szyją zestawiłam  z czarną spódnicą, co stanowi elegancki a jednocześnie dziewczęcy zestaw. Zamiast płaszcza wybrałam krótkie czarne futerko.
Łącząc bluzkę z ołówkową spódnicą nadamy całości bardziej oficjalny i elegancki look. Świetnie też będzie wyglądała z długimi spodniami z szeroką nogawką. Wszystko zależy od tego w czym czujemy sie najlepiej. Przyznam szczerze, że jestem ciągle zabiegana, dlatego wybieram spódnice o szerszym fasonie, jest mi po prostu wygodnie. Obiecałam sobie jednak, że w Święta zwolnię, odpocznę, spędzę czas z rodziną i przyjaciółmi. I tego również Wam życzę Kochani :)







bluzka - Mohito
spódnica - H&M
futerko - Pull&Bear

33 komentarze:

  1. Futerko i spódnica rewelacja! Cudownie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kokardy i aksamitki do bluzek, ślicznie wyglądasz
    i mamy chyba podobne kozaki, tylko w moich brakuje tych fajnych pasków spinających pod kolanem. Pokażę je za jakiś czas w poście z torebką na głowie ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna ta bluzeczka! I barzo podoba mi się Twoje futerko ;)
    Pozdrawiam,
    perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się ta bluzka z wiązaniem :) wstążka dodaje uroku :) świetne buty :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna całość, bluzeczka bardzo romantyczna. Do nie futerko fajnie pasuje :) Ślicznie i dziewczęco!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kokardy i falbany(taka wieczna dziewczynka ze mnie). Wyglądasz niesamowicie elegancko w tej stylizacji, wszystko genialnie do siebie pasuje. Futerko masz śliczne :-)Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ przepięknie wyglądasz!!! Rewelacyjne kolory. Fantastyczna bluzka z kokardą.

    OdpowiedzUsuń
  8. what a great post! :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja, te kozaki bardzo mi się podobają szukam takich:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje kozaki kupiłam w WOJAS.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. uwielbiam takie puszyste futerkowe kurtki czy sweterki ;) super ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe połączenie :) Futerko się fajnie prezentuje:)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna bluzeczka :)I to futerko do tego - piękne!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. looking fab !!!


    lets follow each other <3

    GoldFoil,Nail art Tutorial - New Post

    Check out my Insta / Google+ and stay tuned ♥Instagram
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  14. O jejku!
    to taki rodzaj elegancji, którą bardzo, bardzo lubię - trochę retro, trochę miksu stylów, kontrasty i dużo uroku :)!

    Ta bluzka jest przepiękna!
    Sama bym taką nosiła!

    Widzę, że Park Julianowski tym razem :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdjęcia były robione w Parku Julianowskim :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Ta kokarda jest niesamowita, a bluzka cudna! Bardzo mi się podoba ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna kobieca stylizacja, podoba mi się bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny look, piękną masz bluzeczkę <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna stylizacja :) rzeczywiście wyjątkowo świąteczna, idealna na ten czas

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna stylizacja ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzeczka oczywiście ma świetny fason, ale to futerko... Zauroczyło mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę Anetko, że u Ciebie jeszcze jesień na zdjęciach! :) Niemniej TY wyglądasz kwitnąco, jakby to była już wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. You look great dear!

    https://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. futerko i torebka wpadły mi w oko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Futerko boskie bardzo fajna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mimo że bluzka wysuwa się na pierwszy plan, to futerko też jest świetne. Buciki dopełniają całość.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale fajna ta bluzka! Cudna! Całość taka lekka, dziewczęca, mimo pory roku. Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)