niedziela, 4 grudnia 2016

Ponczo





Ponczo  to nieodłączny element jesiennych i zimowych stylizacji. Od kilku już sezonów gości na szczycie trendów. Wybierając ponczo zamiast klasycznego płaszcza możemy być pewne, że bez względu na okazję, będziemy wyglądać perfekcyjnie.
Ponczo świetnie wygląda w połączeniu ze spodniami typu rurki czy dzwony. To również idealny dodatek do ołówkowych spódnic.
Jeśli chodzi o buty, to w tym sezonie ponczo ciekawe stylizacje stworzy z kozakami za kolano. Kobiecy look pozwoli stworzyć również z botkami na obcasie i pełnymi czółenkami na grubszym obcasie.
Moje ponczo zakupiłam  w C&A. Połączyłam je ze skórzanymi spodniami i dzianinową bluzką.  Bordowe botki i torebka to idealne dopełnienie całości.  







ponczo - C&A
spodnie, bluzka - Orsay
buty - House
torebka - Parfois

43 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji:-) Bardzo podoba mi się Twoja torebka, miłej niedzieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ponczo! super połączyłaś je z torebka i butami! cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  3. Wyglądasz pięknie i pięknie wszystko zgrałaś, ponczo, cudną torebkę i buty :) Podoba mi się, że to poczo jest wa pasy a nie azteckie wzory, i że jest takie dłuugie tyłem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie bardzo mi się podobasz w takim zestawie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne to Twoje ponczo!

    Ma bardzo ładne, nietypowe kolory.
    I pasuje do Ciebie!

    No i do takich jesiennych plenerów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponczo to dobry zakup, pasuje mi do wielu rzeczy :)

      Usuń
  6. Ladnie Co w tej kolorystyce :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna torebka :) i te kolory - super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ponczo jak już zauważyła Mar- ma faktycznie znakomite połączenie kolorów. Ja w zeszłym roku swoje ponczo też w C&A kupiłam. Tobie to ponczo pasuje po prostu idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo je lubię. Te kolory pasują mi do wielu rzeczy :)

      Usuń
  9. świetne zestawienie, bardzo ładne ponczo, świetna torebka i super buty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja najlepsza stylizacja:) Super spodnie, ponczo i buty - zachwycam się!:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobne poncho, ale na mnie jakoś tak dobrze nie wygląda.Ty wygladasz w nim super, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. ponczo <3
    ________________________
    www.konstylencja.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ponczo robi show, ale torebka i buty to moi dzisiejsi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne ponczo :) świetnie połączyłaś je z dodatkami :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne ponczo,sama bym nosiła :)
    Wyglądasz cudownie!

    imluckylady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam poncho i cieszę się, że od kilku sezonów możemy się nimi cieszyć. Ale jeszcze bardziej zwróciły moją uwagę Twoje buty - mają piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ponczo ma świetne kolory i perfekcyjnie dobrałaś torebkę i buty:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. uwilbiam ponczo! Twoje jest świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne ponczo!!! Całość zgrana idealnie :)!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)