poniedziałek, 2 stycznia 2017

Futrzak




Nowy Rok rozpoczynam z futrzakiem.
Futerko już od kilku sezonów to  jeden z najpopularniejszych materiałów. Nie przepadam za dużymi, spektakularnym płaszczami z futra. Wybrałam więc  kamizelkę, która jest subtelniejsza i bardziej praktyczna.
Świetnie sprawdzi się podczas największych mrozów, a odpowiednio wystylizowana wygląda modnie i kobieco.
Z takim okryciem możemy nie rozstawać się aż do później wiosny, dlatego warto postawić na taki model, który będzie pasował do reszty naszej garderoby. Futrzana kamizelka sprawdzi się szczególnie w stylizacjach "na cebulkę", w połączeniu z kaszmirowym sweterkiem, miękkim kardiganem lub ramoneską.
W moim zestawie połączyłam dwa kolory, które bardzo lubię: beżowy i szary. Razem stworzyły ciekawy, elegancki zestaw. Aby stylizacja nie była zbyt ciężka, dodałam odrobinę koloru w postaci naszyjnika.

To mój pierwszy wpis w Nowym 2017 Roku dlatego chciałam życzyć Wam wszystkiego co najpiękniejsze :)







spodnie - Solar
kamizelka - Butik
kozaki - Wojas
naszyjnik - Monnari
sweter - Zara

zdjęcia: Madzia

78 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się spokojna kolorystyka tej stylizacji. Kamizelka jest śliczna, perfekcyjnie wyglądasz :-) I Tobie wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny futrzak, ślicznie wyglądasz w tych spokojnych kolorach...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja, uwielbiam te futrzane kamizelki ja mam pudrową, ale Twoja bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja, uwielbiam te futrzane kamizelki ja mam pudrową, ale Twoja bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny futrzak :) a Tobie bardzo do twarzy w takiej kolorystyce :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super się komponuję te Twoje ulubione kolory, a kamizelka jest świetna, mimo poprzecznych fal bardzo zgrabna :)
    Pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne zestawienie,to absolutnie "moj look":))) juz wiem co kupie w najblizszym czasie.....futrzana kamizelke:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo korzystna stylizacja! Szczęśliwego nowego roku kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za wizytę na moim blogu :) . Jesteś przepiękną kobietą i pokazujesz fantastyczne pomysły. Ta stylizacja jest absolutnie perfekcyjna - nawet kolor zmarzniętej trawy jest w tonacji. Serdecznie pozdrawiam - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  10. Super!
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój futrzak jest prześliczny, Anetko!
    Myślałam, że mój ma oryginalną kolorystykę i ciekawy wzór, ale Twój zdecydowanie przoduje w tym rankingu ;)

    Wszystkiego pozytywnego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. super look, Futrzak rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja :) uwielbiam taką kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super futerko prezentuje sie bardzo kobieco, naszyjnik to taka wisienka na torcie nadaje charkter całej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  15. swoją stylizacją idealnie wkomponowałaś się w tło, futrzak jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładna stylizacja :) Naszyjnik przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja! Futrzak jest świetny i kolorystyka bardzo mi się podoba :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdeczności! Życzę Ci kolejnego pięknego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Futrzak idealny! Najładniejszy jaki widziałam. Połączenie z beżem cudownie wyszło. I to bajkowe tło ach!!

    OdpowiedzUsuń
  20. beż to kolor stworzony idealnie dla ciebie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna kamizelka i właściwie robi całą robotę.Z tym beżowym kolorem wygląda wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie kolorystycznie dobrane stylizacje. A futerko ma dużo opcji do połączenia! Kolor włosów się chyba zmienił, pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że zauważyłaś zmianę koloru włosów. Faktycznie jestem na etapie zmian :)

      Usuń
  23. Kocham Futerka! Ale już całkowicie podbiło moje serce! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze dobrana kolorystyka, ten futrzak bardzo ciekawie przełamuje wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam takie futrzaki i dlugie kozaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały futrzak :)
    Pięknie wyglądasz w tych kolorach :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie podobały mi się kolorowe futrzaki, jedyną dopuszczalną przeze mnie opcją była wersja ombre :) Ale twoja opcja z "pasiakiem" wygląda super :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też urzekły paski na futrzaku, one właśnie zadecydowały o jego zakupie :)

      Usuń
  28. You look great dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny futrzak i piękna kolorystyka, która bardzo Ci pasuje. Ślicznie wygladasz kochana, wszystko mi się bardzo podoba. Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  30. Zwierzaczek cudnej urody, uwielbiam takie!!! :) Ślicznie wyglądasz w tym zestawie! :) Samego Najlepszego w Nowym Roku!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastycznie połączenie. Perfekcyjny look

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Super futrzak i świetne kolory! Trafiłaś w mój gust w 100%. Jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękny futrzak!

    Zapraszam na mojego bloga http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne kozaki. Pięknie wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. swietnie sie wszystko komponuje :) ale nie na takie mrozy, oj nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt na obecne mrozy dokładam kurtkę :)

      Usuń
  36. Fajna stylizacja :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne masz to futerko, świetnie wyglądasz :*

    Zapraszam na nowego bloga : http://stylistfashioon.pl/?p=94

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczne futerko i fajny nude-look :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  39. piękna i dostojna:) śliczna ta puchatość na Tobie:) obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładny zestaw! Niby kolory takie spokojne, ale takie charakterne, ciekawe. Futrzak jest super!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem zachwycona! :* Stylizacja jest śliczna, zestawienie kolorystyczne bardzo mi się podoba! <3 No i ta urocza, futrzana kamizelka... :) WOW!

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    super futrzak i naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam futrzane kamizelki a twoja jest obłędna :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-blue-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  44. genialna kamizelka, świetny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Futrzak świetny, ale mnie zauroczyły buty - idealne!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. zestaw utrzymany w fajnie współgrających kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne zestawienie, stylowo i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna stylizacja. Ta futrzana kamizelka nadaje rytm całej reszcie:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kamizelka ma przepiękne kolory!!! Świetna stylizacja :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Futrzak jest ślicznym dodatkiem do ubioru :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)