piątek, 13 stycznia 2017

Puchowa kurtka





W tym sezonie kurtki zimowe damskie skupiają naszą uwagę głównie wokół puchówek. Kurtki puchowe  to absolutny must have sezonu, nie tylko ze względu na panujące trendy, ale także dlatego, że są niezwykle wygodne i uniwersalne, nieocenione podczas zimowych chłodów.
Osobiście bardzo je lubię, ale zdaję sobie sprawę, że nie każda kobieta za nimi przepada. Powodów jest co najmniej kilka: pogrubia, nie pasuje do formalnych outfitów, jest zbyt krótka na mrozy, deformuje sylwetkę. Jedno jest pewne, kurtka puchowa pasuje do różnych stylizacji i różnych figur. Wszystko zależy od kroju.
Dłuższe kurtki zakryją biodra, co jest idealną opcją dla zmarzlaków i kobiet "gruszek". Puchowe płaszczyki świetnie wyglądają z kozakami i z powodzeniem można je nosić do krótkich spódnic, obcisłych spodni, stylizacji bardziej oficjalnych.
Krótkie kurtki puchowe to przede wszystkim stylizacje weekendowe: dżinsy, skórzane spodnie,  botki, traperki, buty typu Emu - w takim towarzystwie wyglądają najlepiej.





Dzisiaj u mnie właśnie taka weekendowa wersja. Miało być wygodnie, ale i stylowo. Połączyłam więc moje ulubione skórzane spodnie z botkami w trochę rockowym stylu. Puchowa kurtka niby zwyczajna, ale futrzany kołnierz nadaje jest charakteru.

Pozdrawiam cieplutko :)









kurtka, spodnie - Orsay
buty - Reserved
torebka - Parfois
 


86 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci takiej pięknej zimy :-) Zdecydowanie jestem za kurtkami puchowymi , trzeba się chronić gdy są chłody. Twoja ma bardzo fajny i uniwersalny fason.Udanego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima u mnie zagościła się na dobre. Bajkowe krajobrazy zachęcają do spacerów a przy okazji można zrobić kilka zdjęć. Na takie spacery taka kurtka jest idealna :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo ładna kurtka i kolor pasujący do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się tytuł Twojego bloga, całkowicie się zgadzam, moda jest kobietą /kapryśna, zmienna, wymagająca/.
    Kurtki puchowe to temat budzący sporo kontrowersji. Niedawno pisałam o nich na blogu i były zdania na "nie". Tak czy inaczej /moim zdaniem/ są potrzebne. Twoja jest super, świetnie w niej wyglądasz.
    Nie wyobrażam sobie weekendowych wyjazdów za miasto bez ciepłej kurtki. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, że "kurtki puchowe" budzą różne emocje. Tak to już jest, że każda z nas ma swoje preferencje. Jedne je lubią, inne nie. Ja je lubię :)
      Cieszę się, że nazwa mojego bloga Ci się podoba :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Śliczna kurteczka!! i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurteczka jest świetna :) zdjęcie jak opierasz się plecami o drzewo wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Futrzany kołnierz naprawdę robi wrażenie! Ma taki piękny wariant kolorystyczny, że nie wygląda sztucznie i pasuje do kurtki. I torebka jaka cudna, klasyczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kołnierz przy kurtce dodatkowo zachęcił mnie do jej zakupu. Można go połączyć i milutko otula szyję, chroniąc ją przed chłodem :)

      Usuń
  7. Super! ;) Bardzo ładna torebka. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna kurtka. Zimą takie lubię najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zimą bardzo je lubię. Cudownie chronią nas przed mrozem :)

      Usuń
  9. Świetna klasyczna stylizacja :) Jestem jak najbardziej na tak !

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurteczka super. Jest tylko jeden warunek jej posiadania. Figura modelki musi być nienaganna, a widzę że Ty taką właśnie posiadasz:)
    Ja również chciałam zakupić taką kurteczkę, ale biorąc pod uwagę mój dosyć konkretny biust wyglądałam w niej dosyć krągło:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz na wyprzedażach można znaleźć wiele ciekawych modeli. Może coś upolujesz dla siebie :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Bardzo lubię kurtki puchowe, za wygodę i ciepło jakie dają. Z racji, że jestem okropnym zmarźluchem, wybieram zwykle te zakrywające biodra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, że przy dużych mrozach dłuższe kurtki lepiej się sprawdzają. Wyciągam wtedy długi pikowany płaszcz z wielkim kapturem :)

      Usuń
  12. Uwielbiam puchówki ,są bardzie ciepłe ;) Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach te puchówki :) - już ich chyba nie oddamy ;) . Supr kolor wybrałaś - taki nieoczywisty - bardzo fajna zimowa kompozycja :) . Pozdrawiam serdecznie - Margot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno ich nie oddam :)

      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  14. Uwielbiam puchówki, fajnie wygląda Twoja i jest w super kolorze :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. całość prezentuje się świetnie :) bardzo udany, weekendowy look :) osobiście bardzo lubię kurtki puchowe. Przemawia za tym przede wszystkim to, że tak jak napisałaś, są nieocenione podczas mrozów :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepło, które nam dają to ich największa zaleta, to fakt :)

      Usuń
  16. Kurtka i torebka cudna! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny zimowy, ciepły zestaw. Świetne spodnie, torebka i kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna stylizacja! :) Tę kurtkę najpierw zobaczyłam w Avanti, później zmierzyłam w sklepie, ale ostatecznie nie kupiłam, bo mam już dużo puchówek. Niemniej jednak, jest bardzo ładna i od razu przykuła moją uwagę! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją kurtkę wygrzebałam ze stosu innych modeli. Leżała sobie taka jedna, jedyna, która przykuła moja uwagę i na szczęście był to mój rozmiar.
      Zakup uważam za bardzo udany :)

      Usuń
  19. Puchówki najlepsze na zimę srogą! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładną masz kurteczkę, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ładnie i cieplutko !

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna kurteczka :)
    Www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam właśnie dłuższe kurteczki za to , ze zagrywają zaokrąglone biodra :D super stylizacja , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne jest to, że każda z nas może znaleźć model odpowiedni dla nas samych :)

      Usuń
  24. jaka fajna puchata:D mam podobną:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie lubię kurtek puchowych, a to dlatego, że preferuję milsze w dotyku dzianiny. Nie lubię też, kiedy ubranie na mnie połyskuje i szeleści, czuję się wtedy jakbym była z tanim dresie.
    Ale kiedyś gnana pokusą znalazłam puchową kurtkę, która miała matowy i przemiły materiał, obszyta była nienachalnej wielkości futerkiem, a co najważniejsze - nie szeleściła. Pomyślałam sobie, że to coś dla mnie, bo mój flauszowy płaszczyk już dawno się wyświechtał.
    Nosiłam kurtkę jeden sezon, była praktyczna, leciutka, ale... to nie mój styl. Na zimę przerosiłam się ze starym kożuchem (szyty na miarę przez mojego dziadka), a w cieplejsze dni zakładałam futrzastą kamizelkę, w zestawie bardzo podobnym do Twojego z poprzedniego posta. Szalenie spodobała mi się tamta stylizacja, kocham brązy i beże.
    W czasach kiedy puchowe kurtki dopiero wchodziły na polski rynek, nabyłam sobie puchowy płaszcz długi do ziemi. To była wtopa totalna, odkształcił się, po jednym sezonie prezencję miał opłakaną.
    I nadal pozostaję wierna swoim preferencjom i jedynie kurtka na wypady w góry od nich może odbiegać.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaję sobie sprawę, że wśród nas są zwolenniczki i przeciwniczki kurtek puchowych. Wszystko zależy od osobistych upodobań. I to jest fajne, bo dzięki temu nie wyglądamy tak samo :)

      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    2. Nie wiem co trzeba zrobić, żeby jakakolwiek kurtka się odkształciła.
      Uprałaś puchowy płaszcz w pralce czy co?

      Ja dziesięć lat chodzę w tej samej zimowej kurtce i wygląda jak nowa.

      Usuń
  26. No właśnie widzę, że też preferujesz puchówki ;)
    Twoja jest bardzo fajna dzięki temu kożuszkowi przy kołnierzu!

    OdpowiedzUsuń
  27. Troszkę się nie zgadzam ze stwierdzeniem, że nie pasują do formalnych stylizacji. Osobiście posiadam długą, czarną, bez zbędnych aplikacji puchową kurtkę, która jak najbardziej nadaje się na oficjalne wyjścia. Pozdrawiam :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajna, urocza, spójna stylizacja. Podoba mi się Twoja kurteczka, ma piękny kolor, futerko i super zgrabny fason. Ja przez większość tej zimnej zimy nie rozstaję się z długim pikowanym płaszczem, i cieszę się, ze go mam :) Pozdrawiam!
    z gumowym szerokim paskiem

    OdpowiedzUsuń
  29. W szafie zawsze mialam kurtki puchowe,jestem im wierna :))) Twoja jest bardzo zgrabna,ma piekny kolor i odpowiedna dlugosc. POdoba mi sie Twoja stylizacja jest bardzo spojna ,klasyczna i elegancka .poza tym swietne zdjecia :)) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie wyglądasz , super zdjęcia ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna jest ta kurtka i ten kolor również ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurtka bardzo fajna, ja jednak większą uwagę zwróciłam na woskowane spodnie bo wyglądają super i sama od dłuższego czasu takich poszukuję :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Puchowe kurtki od kilku sezonów nas nie opuszczają i dobrze, bo są ciepłe i praktyczne. Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kurtki puchowe są super twoja szara jest świetna ze skórzanymi spodniami dodaje pazura no i te botki dopełniają całość stylizacji. Ciekawe połączenie dzięki za inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  35. piękna, a do tego ciepła, ta Twoja kurtka!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  36. Ach pięknej kobiecie we wszystkim ładnie :) Kurteczka super, a jeszcze bardziej podoba mis się torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Anetko świetnie wyglądasz w puchówce. Kolor znakomity. Ja mam jedną wiosenną na wypady nad morze, żeby mnie nie zawiało. Ale już tak kusicie tymi puchówkami na blogach, że jestem o krok , a nawet o kroczek od zakupu:). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku jest bardzo duży wybór puchówek. Fajne kroje i kolory zachęcają do zakupu :)
      Przy Twojej figurze będziesz w niej wyglądała świetnie :)

      Usuń
  38. Bardzo fajna zimowa stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  39. Super torebka i spodnie:) Cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  40. super spodnie<3 pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajna zimowa stylizacja :)!!!
    Ciągle szukam tej idealnej kurtki puchowej :)!!!
    P.S. Serdecznie dziękuję za odwiedziny u mnie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Zimą taka cieplutka kurtka to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Takie krótsze puchówki są bardzo wygodne i praktyczne w codziennym użyciu. Twoja jest do tego w ładnym kolorze i ma fajny futrzany kaptur. Bardzo ładny codzienny zestaw stworzyłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajna stylizacja!A kurtki puchowe bardzo się sprawdzają zimą.Sama również sobie sprawiłam puchówkę!Pewnie zaprezentuję na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie wyglądasz! Super dopasowałaś całą stylizacje!
    Sama dobrze się czuje w takim rodzaju kurtek. :)
    I cudne zdjęcia - uwielbiam tę zimową porę roku - na zdjęciach oddaje świetny klimat. :)

    Pozdrawiam i zapraszam :)
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  46. Ładny i funkcjonalny zestaw na zimę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczny uśmiech! I stylizacja fajna - zima Ci nie straszna! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajna kurtka ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. cudowna puchata kurteczka- idealna na zimowe dni

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajna stylizacja :) W oko wpadły mi spodnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)