sobota, 11 lutego 2017

Cała na szaro z niebieskim akcentem



Zima nie odpuszcza. 
Ciepłe płaszcze i szale pomagają przetrwać ten trudny dla mnie czas. 





Dzisiaj  jestem w zestawie "cała na szaro".
Szarość to kolor, który zawsze jest w modzie i pasuje praktycznie każdemu. Dobrze wygląda również we własnym towarzystwie. Posiada wiele odcieni, a każdy z nich jest piękny i pasuje do pozostałych. Monotonii w jednokolorowej stylizacji możemy uniknąć za pomocą dobierania jaśniejszych i ciemniejszych rzeczy w ramach tej samej barwy. Ciekawie wygląda również różnorodność wykorzystanych materiałów: od szarego jeansu, wełny, poprzez dzianinę i zamsz, aż po skórę. Dzięki odmiennym fakturom poszczególnych ubrań unikamy efektu jednolitej bryły. Bardzo ważnym akcentem są również dodatki. Dzisiaj u mnie jest nim torebka w niebieskim kolorze, tak dla przełamania szarości zestawu.









płaszcz, szal - Mohito
torba - Parfois

50 komentarzy:

  1. Jak Ty ślicznie wyglądasz w szarościach! Stylizacja piękna i delikatna zarazem, niebieska torebka dodaje charakteru :-) Udanego weekendu kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szarość pięknie komponuje sie z klimatem zimowym a torba ma boski kolor znowu dla mnie akcent wiosenny, aj już się jej doczekać nie mogę, już z niecierpliwością czekam na twoje propozycje wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zawiązany szal i cudowny płaszcz, właśnie taki by mi się przydał, szałowo wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda szarość z niebieskim akcentem, pięknie Ci w tym zestawie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny zestaw, a do tego można dobierać torebki w różnych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się tego typu płaszcz. Świetnie skomponowany zestaw 👌 pięknie! 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudownie pasują Ci takie kolorki! :)
    Przepięknie wyglądasz na tle zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny płaszcz ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie połączenie kolorów. Do Twojego ślicznego ubioru w kolorach szarości, niebieska torebka pasuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie połączenie kolorów. Do Twojego ślicznego ubioru w kolorach szarości, niebieska torebka pasuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem wielką fanką szarości! płaszczyk jest przepiękny, a niebieski akcent to strzał w 10 :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Such a lovely post! Have an amazing new week.

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam szarości i szary płaszczyk w szafie musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam, kiedy do swoich stylizacji wprowadzasz akcenty kolorystyczne - zawsze robisz to tak ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw :-) całość komponuje się naprawdę super :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się szarość na Tobie, super wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  17. Pasuje Ci ta szarość kobietko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne zdjęcia! Lubię szarość :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny płaszczy i do tego uniwersalny ma kolorek ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie Ci w tych szarościach i ten kolorystyczny akcent w postaci torebki... super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię szary. Twój płaszcz i szal jest super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Doskonala stylizacja,wszystko swietnie zgrane i ten jeden przelamujacy total look akcent w postaci niebieskiej torebki ,swietnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Szarości - bardzo je lubię i często noszę.
    Płaszcz i szal stanowią świetny duet a niebieski akcent dobrze zrobił całości, brawo jest super. |||Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny płaszczyk :)
    super szarości.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny płaszcz i torebka:) Cudownie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  26. idealnie połączenie szarości z niebieską torbą;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja absolutnie w moim guście! :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Absolutely amazing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo udana stylizacja :) świetnie połączyłaś to wszystko- mix tkanin i odcieni sprawia, że w ogóle nie jest nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię taki total look, a szary to mój ulubiony, więc ode mnie duży plus.

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo lubię szare zestawienia, śliczny płaszczyk <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wyglądasz , bardzo lubie szarości <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. O... :). Ja mam w planie zestaw pt. ,,Cała na niebiesko z szarym akcentem"... Choć pojawi się tam także czerń :).

    Pięknie wyglądasz :)!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz absolutnie zjawiskowo w tym bukiecie szarości- elegancko, pięknie . <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny płaszczyk i idealnie wygladasz <3
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Płaszcz jest świetny! Torebka też urocza mam taką niebieską małą i też ją bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  37. Super płaszczyk i szalik :) U mnie dzisiaj dodatnia temperatura więc teraz mam nadzieję że już idzie wiosna i płaszcze pójdą w kąt :)
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Czy już Ci pisałam, że mamy ten sam szal :D?
    Tylko że mój jest w wersji z pomarańczem :D

    Ale Twój też jest piękny, chyba najbardziej mi się z tej całości podoba!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta niebieska torebka dodaje charakteru całej stylizacji:)

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładny płaszczyk :) sama mam w takim szarym kolorki ale inny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajna stylizacja ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochane dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne te wszystkie szarości, takie miziate, torebka kolorem cudnie kontrastuje, super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)