środa, 1 lutego 2017

Kolory zimą




Zimą często brakuje mi koloru.
Dzisiaj więc zagościła u mnie czerwona spódnica.
Granatowy i czerwony to kolory, które są dla mnie nierozłączne, uwielbiam to połączenie.
Granatowy płaszcz i szal. Musi być duży i w kratkę. Nieważne czy dużą, czy małą. Ciepły szal  zimą to podstawa. Ogrzeje, otuli, ale też idealnie dopełni stylizację czy wręcz nada jej ton. Doskonale sprawdzi się również jako główny akcent kolorystyczny.





płaszcz - H&M
spódnica - Reserved
szal - Mohito

22 komentarze:

  1. Cudownie wyglądasz w tej stylizacji! Uwielbiam połączenie granatu z czerwienią :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci w takich kolorkach, śliczny szalik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze zestawienie czerwieni z granatem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez coraz czesciej przekonuje sie do kolorow zima, bardzo fajny zestaw kolorystyczny i cudowny szal ,ktory swietnie spial cala stylizacje :)))wyszlo cudnie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. klasyka zawsze najlepsza :) uwielbiam granat z czerwienią, cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dobrze, że postawiłaś na te kolory :) stylizacja bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam czerwień, dlatego ten akcent od razu wpadł mi w oko :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko ze sobą idealnie dopasowane :) Super sesja :) Pozdrawiam :*
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Anetko wyglądasz perfekcyjnie. Moje klimaty w 100%! Swietne buty.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny zestaw! :) tak, szalik musi być!;) w kratę jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie połączenie kolorów :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja w te ponure dni nadaje optymizmu i radości. Jak patrzę na te kolory to tęsknię za wiosną😄

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację, że zima kolory są bardzo ważne, choć kolorowy szal czy inny dodatek i od razu lepiej. Połączenia czerwieni i granatu bardzo lubię. Czerwoną spódnicę mam ale ostatnio o niej zapomniałam /jest za cienka na zimę/. Będzie w sam raz na wiosnę.
    Świetnie wyglądasz, ładna krata na szalu. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny płaszczyk. Bardzo lubię to połączenie kolorów. Bardzo ĺadnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Krata to moja miłość :) - a w takich kolorach uwielbiam. ślicznie wyglądasz - pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba, gdy ktoś przełamuje zimą tę nudę kolorystyczną i stawia na jakiś odważny akcent. Pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  17. Widac, ze swietnie czujesz sie w czerwieni! Pieknie to wszystko wyglada! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie skomponowałaś stylizację. Czerwona spódniczka z szalikiem w kratę to rewelacyjne zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna stylizacja.
    Szaliczek w kratkę ożywia i dodaje uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne połączenie kolorystyczne :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)