wtorek, 21 marca 2017

" Dziewczyna na Times Square".


Po ostatniej powieści historycznej, dzisiaj chciałam polecić Wam piękną, poruszającą książkę Paulliny Simons " Dziewczyna na Times Square".
Książka opisuje życie głównej bohaterki Lily Quinn, które płynie spokojnym, monotonnym rytmem. Do czasu, aż zagoszczą w nim dramatyczne wydarzenia. W zagadkowych okolicznościach zaginie jej współlokatorka, u drzwi pojawi się nowojorski policjant Spencer Patrick O'Malley oraz na jaw wyjdą skrywane rodzinne tajemnice. Życie Lily Quinn odmieni się radykalnie, bo los przyniesie jej zarówno chorobę, jak i fortunę, stratę i wielką miłość.
Autorce udało się świetnie oddać stan ducha dziewczyny, pokazać jej trudną sytuację. To słodko-gorzka opowieść o życiu, niełatwych wyborach i wewnętrznych dylematów.

10 komentarzy:

  1. Myślę, że czytałabym tę ksiażkę z przyjemnością :)Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka jest świetna godna polecenia🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Od czasu do czasu lubie poczytać takie historie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chetnie przeczytam kolejna fajna powiesc! Takze dodaje do listy ksiazek po ktore na pewno siegne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za rekomendację :) . Miłego wieczoru - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie, lubię takie historie.
    Pozdrawiam wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam powieści Paulliny Simons, ale tej nie czytałam.Muszę nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie Twoje ksiazkowe wpisy :)))) zawsze znajde cos dla siebie ,wlasnie skonczylam czytac polecona przez Ciebie Modo terapie :))) no i mam kolejna pozycje :)))) dzieki i pozdrawiam:)))) jak przygotowania do matury ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że podobają Ci się polecane przeze mnie książki :)
      Przygotowania do matury idą pełną parą, dziękuję za zainteresowanie :))

      Usuń
  9. W moim guście :) Uwielbiam książki Paulliny Simons :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)