niedziela, 12 marca 2017

Wygoda w stonowanych kolorach



Czas wolny, któż z nas o nim nie marzy. Ostatnio mam go bardzo mało, dni mijają jeden za drugim, czas ucieka niepostrzeżenie. Też tak macie?
Kochani w najbliższym czasie moja aktywność na blogu będzie trochę mniejsza. Córka zdaje w tym roku maturę więc to dla niej pracowity czas. To ona jest autorem wszystkich moich zdjęć. Oczywiście w natłoku zajęć znajdujemy czas na małe przyjemności. Ostatnio wybrałyśmy się na zakupy i przy okazji zrobiłyśmy parę fotek.
Tak więc dzisiaj jestem w wygodnej weekendowej stylizacji.
Spodnie i golf zostały wykończone delikatnym ponczem, które ma bardzo przyjemną fakturę i piękne kolory. Pasuje mi prawie do wszystkiego. Do zestawu dobrałam wygodne botki. Całość jest w delikatnych, stonowanych barwach. Tak jak lubię :)








Kawa z ukochaną córką to czas tylko dla nas, uwielbiamy go :)



spodnie - Solar
golf - Zara
ponczo - C&A
buty - CCC

zdjęcia: Madzia

81 komentarzy:

  1. Nigdy nie powiedziałabym, że masz córkę w maturalnej klasie.Wyglądasz tak młodo i dziewczęco :-)Wyglądasz pięknie w tej stylizacji, ponczo świetnie tu pasuje , udanej niedzieli Anetko;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aneta, Ty to chyba coś nam "wciskasz", jak to córka zdaje maturę? Nie wierzę, że masz taką córkę! Tak młodo wyglądasz.
    Rozumie, będzie dużo obowiązków, mało czasu ale zaglądaj i pokazuj się. Czekamy...
    Czasami trzeba postawić na luz i wygodę. Świetna całość, super poncho i ładne botki...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :)
      Do Was oczywiście będę zaglądała, tylko u mnie będzie się mniej działo :)

      Usuń
  3. Czas spedzony z dzieckiem to zawsze najczenniejszy skarb!! Nie zawsze o tym wiemy, dopiero kiedy jak dorosnie wyprowadzi sie z domu...
    Ponczo wspaniale. Bardzo lubie takie narztki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, czas z dziećmi jest bezcenny :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Jej,Aneta nie moge uwierzyc,ze masz corke w klasie maturalnej :)))Co Ty robisz,ze tak mlodo i pieknie wygladasz?:))) stylizacja swietna:)) piekne kolory poncza idealnie dopasowane do spodni i swetra :))) bardzo mi sie podoba :)))

    PS:zdjecia swietne,wiec corka utalentowana to i mature zda na 6:))) tego jej zycze i bede trzymac kciuki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo dziękuję za ciepłe i miłe słowa :)

      Usuń
  5. Poncho super - rzeczywiście jest takie cieniutkie i delikatne. Fajny, sportowy pomysł - a kawa z córką - rzeczywiście - bezcenna :) . Pozdrawiam serdecznie - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna stylizacja :) lubię takie stonowane kolory :) jejku, ale mnie zaskoczyłaś! w życiu nie powiedziałabym, że masz córkę w takim wieku! szok, myślałam, że jesteś jeszcze przed 30! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się prezentujesz! To wspaniale, ze macie ze sobą świetny kontakt jako matka z córką :)
    Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, staram się pielęgnować relacje z moimi dziećmi :)

      Usuń
  8. Promieniejesz :) wyglądasz naprawdę pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ponczo nadaje fajnego charakteru stylizacji. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ponczo w połączeniu z golfikiem bardzo ładnie się prezentuje, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry fotograf jest z Twojej córki i brawo dla niej. Bardzo podoba mi się Twój ubiór dzisiaj. Ponczo jest super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Madzi, to miłe :)

      Usuń
  12. Wspaniałe zdjęcia robi twoja córeczka

    OdpowiedzUsuń
  13. Brawo! Bardzo ciekawa stylizacja, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie połączyłaś te wszystkie barwy!!! Bardzo lubię takie zestawy :)!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne połączenie kolorystyczne ;) Wygoda dla mnie to podstawa jeśli chodzi o ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygoda też jest dla mnie ważna :)

      Usuń
  16. Wyglądasz fenomenalnie ;) mi czas rownież tak szybko ucieka wiec nie jestes sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. hello dear i love this look and your boots
    what's your insta, mine is brooklynnns
    i'll follow you back
    take care
    best

    OdpowiedzUsuń
  18. Ponczo wygląda naprawdę rewelacyjnie! :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Taka duza corcia? O mamo, pewnie wygladacie jak siostry! <3 Fajny, codzienny look! Ponczo jest super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna stylówka, a sama wyglądasz jakbyś maturę zdawała!!! :) Trzymajcie się dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę bardzo młodo wyglądasz !!! Świetny look. Super buty! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylizacja. Super wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna stylizacja, prosta i wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O Chryste!
    Też nie sądziłam, że masz taką dużą córkę!
    To trzymam kciuki, bo wiem, że matura to sporo stresów!

    Będzie dobrze!

    A ponczo bardzo mi się podoba - sama mam niesamowicie podobny egzemplarz ;)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne, klasyczne ubrania :)
    To niemożliwe, że masz tak dorosłą córkę, wyglądasz jak bys sama zdawała maturę :D Powodzenia dla córci :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie i gustownie wyglądasz. Jestem pod wrażeniem, nie powiedziałabym, że masz już prawie dorosłą córkę :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny, wygodny zestaw. Ja ostatnio bardzo często noszę albo eleganckie zestawy albo te właśnie bardziej wygodne, choć na wiosnę lubię też eksperymentować z różnymi, nowościami. Trzymam kciuki za egzaminy córki, chyba jest dumna z tak młodej i pięknej mamy, bo wyglądasz naprawdę na studentkę. No i zapomniałabym dopisać, że sztyblety w tym kolorze są świetne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dobrze prezentujesz się w takich zestawach :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne buty :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna stylizacja :) Śliczne pończo :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny sweterek!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Przede mną również majowa matura, dlatego doskonale rozumiem ewentualny brak czasu :) A stylizacja jak zwykle świetna. Takie kolory najbardziej Pani pasują!

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękne stylizacja- bardzo lubię taką kolorystykę -super,że masz taki kontakt z córką :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super zestaw i piękny kolorowo i wygodny :) Trzymam kciuki za córę, a z tymi dziećmi to tak jest, że nie wiadomo kiedy zdążą tak urosnąć ;) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Powodzenia dla córki na maturze :) Moja dopiero za rok... ;) Wyglądasz pięknie! Piękne połączenie barw, a to ponczo... zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne wdzianko i buty ;)
    I ta kawkaa, napiłabym się,

    Pozdrawiam,
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz świetnie - bardzo kobieco! No i w życiu nie powiedziałabym, że masz już dorosłą córkę :O

    OdpowiedzUsuń
  38. Niby prosta stylizacja, ale bardzo gustownie dobrane poszczególne elementy, które razem tworzą świetną całość.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo mi się podobają sztyblety i charakter boho tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. wyglądasz super :) a córka zdaje już maturę? Masz już dużą córkę:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładny zestaw <333 Bardzo mi się podobają twoje buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie, kobieco i wygodnie! Lubię takie zestawy i z chęcią w nie 'wskakuje' :)

    PAULYENN ♡

    OdpowiedzUsuń
  43. Wspaniale, że masz taką pomoc przy robieniu zdjęć :) Moje zazwyczaj robi mąż :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Tak te dzieci rosną, nie wiadomo kiedy. Mój syn za miesiąc kończy osiemnaście.
    A zestaw bardzo udany, ładny, stonowany, wygodny:)
    Tak jak powinno być:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja nie wiem kiedy ten czas zleciał, mój synek ma już prawie 4 lata :) Kochana świetny zestaw, wyglądasz wspaniale :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajnie, uwielbiam takie buty!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetnie wyglądasz:),lubię takie proste,nie przekombinowane zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Spodnie z mojego ukochanego Solara :D Najwygodniejsze :D :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)