sobota, 8 kwietnia 2017

Aksamitna marynarka



Aksamit ma w sobie bezpretensjonalną moc przyciągania spojrzeń i nadawania stylizacjom barokowego przepychu, ale i pewnej artystycznej tajemniczości. Aksamit świetnie wygląda w codziennych zestawach, chociaż zdecydowanie kojarzy się ze stylizacjami przygotowanymi na wieczorową porę. Dzięki niemu nabierają one niepowtarzalnego stylu.
Dzisiaj chciałam zaprezentować Wam bordową marynarkę w wersji codziennej. Założyłam do niej cygaretki, które mają bardzo ciekawy wzór. Kolory czerń, biel i złoto świetnie ze sobą współgrają. Czarna bluzka z lejącego materiału nadaje całości lekkości. Ozdobnym wykończeniem jest złota torebka.









marynarka - F&F
spodnie - Zara
torebka - Mohito
bluzka - New Look

75 komentarzy:

  1. Bardzo lubię aksamit, jest jak z innej epoki, teraz rzadko można znależć ubrania z aksamitu, a tego prawdziwego to już chyba niemożliwe. Twoja jest śliczna, ma cudny kolor. Przeuroczy zestaw!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor marynarki zadecydował właśnie o jej zakupie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Odkąd sięgam pamięcią aksamit zawsze mi się podobał. Wyglądasz fenomenalnie w tej stylizacji a marynarka dodaje kolorystycznego pazura :-) Udanego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za miłe słowa :)

      Usuń
  3. Marynarka naprawdę przyciąga spojrzenie.... <3, ale mnie szczególnie ujmują buty i spodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aksamit+choker to wspaniałe połączenie :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię takie połączenia :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Piękna marynarka! Mi aksamit też kojarzy się z eleganckimi, wieczorowymi stylizacjami, ale ale Twoja wersja udowadnia, że super wygląda również w bardziej dziennych outfitach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię aksamit w codziennych zestawach zwlaszcza wlasnie w postaci marynarki. Cale zestawienie fantastyczne Antko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja :) Połączyłaś najlepsze trendy tego sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz:) bardzo ładna jest ta marynarka<3 pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodnie, bardzo takie podobaja mi się ! lubię wzorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię wzorki na spodniach :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. uwielbiam spodnie we wzorki ;) sama dodałam z nimi wczoraj set ;)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, Twoje spodnie są świetne :)

      Usuń
  11. Piękna jest ta marynarka! I do tego ten kolor! Aksamit każdemu ciuchowi dodaje szlachetności! Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, że aksamit to szlachetność i elegancja :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Świetnie wyglądasz! Rewelacyjna jest ta marynarka i jej kolor! Super to wszystko polaczylaś, dodatek w postaci chokera bardzo trafiony!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie, na szczególne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna marynarka, ma cudny kolor, pięknie wszystko dopasowałaś.
    Wyszło super. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  15. great post :)
    have a nice week :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam u siebie sweter uszyty z takiego materiału i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta marynarka jest przepiękna! Uwielbiam aksamit, a zestaw bardzo mi się podoba :)
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście śliczna ta marynarka. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2017/04/koronka-nie-tylko-w-postaci-bielizny.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo gustownie i elegancko wszystko zestawiłaś, choker świetny. Super Anetko.

    OdpowiedzUsuń
  20. ta aksamitna marynarka jest cuuuudna :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawa stylizacja ta marynarka cudna

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wszystko połączyłaś. Marynarka jest świetna :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz ! bardzo mi sie podoba cały zestaw, no, może buty bym zmieniła ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna marynarka ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna marynarka, pasuje Ci ten kolor:*

    OdpowiedzUsuń
  26. O, ładnie, bardzo ładnie. Super marynarka i spodnie:)
    Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę Anetko, że i Ty zdecydowałaś się na choker! Super! :) Dodaje on całemu zestawowi "tego czegoś" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choker kupiłam już jakiś czas temu, ale faktycznie pierwszy raz go pokazałam :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  28. Cudownie - aksamit uwielbiam, a Twój w kolorze wina to już w ogóle esencja aksamitów. Choker i te spodnie - jestem pod wrażeniem - super. Wesołych Świąt - pozdrawiam - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie dziękuję :) Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładna stylizacja! Zestawienie kolorów świetne! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. A mnie najbardziej podobają się spodnie :) Aksamitów nie mam, ale z sentymentem wspominam sukienkę aksamitną, jaką dawno temu miałam. Miziate i miłe toto ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Anetko super zestaw, uwielbiam takie wzory jak na Twoich spodniach, burgundowy aksamit piękny, lejąca bluzka i delikatny choker świetnie razem, i torebka złota idealnie :)) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne spodnie, a marynarka jest tu świetnym akcentem <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny zestaw :) Choker idealnie pasuje do całości ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna marynarka super komponuje się z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  36. super wygląda ta marynarka :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny kolor marynarki ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ciekawa stylizacja :) aksamit faktycznie kojarzy się przede wszystkim z wieczorowymi kreacjami, ale tak wkomponowany nadaje całości wyjątkowego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  39. W sumie trochę żałuję, że mnie nie udało się upolować niczego aksamitnego, kiedy ten trend był "hot" (teraz już nieco przebrzmiał i na moje nieszczęście jest go nieco mniej w sklepach), bo aksamit kojarzy mi się z modą glamrockową, którą bardzo lubię (kocham styl Bowiego!), dlatego bardzo zazdrośnie patrzę na tę Twoją marynarkę ;)

    Jest cudna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)